En امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج / از اقدامات جهادی بسیجیان عزیز در مقابله با کرونا قدردانی می کنم

کد خبر : 99731 1 آذر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ ضمن قدردانی از تلاش های نیروی مردمی بسیج در روند مقابله با کرونا، هفته بسیج را تبریک گفت. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

                                                           بسم الله الرحمن الرحیم
هفته بسیج، گرامی داشت و بزرگداشت جان فشانی ها و حماسه آفرینی هایی است که برای سربلندی، عزت و حفظ استقلال این سرزمین صورت گرفته است.
بسیج همان مدرسه ای است که عشق را با واژه های خونبار عمل و تقدیم جان معنا می کند و امتحان خود را در آزمون عظیم غیرت، پایمردی و جانبازی با عالی ترین نمرات پس داده است.
هیچ کس نمی تواند تصویر بلند اراده، اخلاص و فداکاری بسیج را در دوران دفاع مقدس از خاطر ببرد. حماسه آن روزهای بزرگ و جاودان ایثار برای صیانت از کیان دین و کشور برای همیشه در صفحات زرین تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
نیروی مردمی بسیج پس از دفاع مقدس؛ راه و مکتب گذشت و ایثار را تداوم بخشید و در کنار مردم، همراه مردم و نظام باقی ماند و در عرصه ها و سنگرهای دیگر چون میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی و اعتلای آب و خاک ایران اسلامی به جهاد خود استمرار بخشید.
از جمله اقدامات جهادی بسیج؛ باید به نقش آفرینی های این نهاد مردمی در بحران ها و بلایای طبیعی اشاره کرد که اوج این فداکاری و ایثارگری در مبارزه با شیوع بیماری کرونا در بخش های مختلف تجلی یافت که در این مجال از تک تک بسیجیان ایران اسلامی و مازندران ولایتمدار قدردانی می کنم.
اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز به ویژه مردم شریف مازندران که بسیجی وار در حماسه دوران دفاع مقدس به بهترین نحو نقش خود را ایفا کردند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال؛ سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه سار عنایات حضرت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مسئلت دارم.
احمد حسین زادگان
استاندار مازندران

اشتراک گذاری