امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بهشهر:

طرح مدیریت محدودیت ها در مقابله با کرونا اولویت کار مسئولان باشد

کد خبر : 99705 29 آبان 1399
پ

فرماندار بهشهر افزود: مهم‌ترین هدف ما پیشگیری از پیشروی ویروس کرونا و انتشار آن است که سلامت مردم بسیار مهم است و با توجه به مسئولیتی که در قبال مردم داریم باید از تمام امکانات و تمام ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم. ‎

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری امروز در جلسه شورای اداری بهشهر افزود: در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داریم و از اول آذرماه محدودیت های مختلف در شهرستان بهشهر، همزمان با استان و کشور اجرایی می شود.

🔹وی گفت: ادارات باید پروتکل ها را رعایت کنند و براساس اعلام کارکنان به صورت یک سوم و دو سوم در محل کار حاضر شوند و فعالیت مشاغل و تردد خودروها براساس قانون اعلام شده باشد و افرادی که قانون را رعایت نکنند پلمپ می شوند و از تردد خودروها جلوگیری می شود.

🔹فرماندار بهشهر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود کرونا، طرح مدیریت محدودیت ها در مقابله با کرونا اولویت کار مسئولان است.

🔹خنجری گفت: همانطور که در مرحله اول که همگی با همت در میدان مقابله با کرونا وارد شدند؛ اکنون هم باید جانانه وارد عمل شویم چرا که آمارها آمار خوبی نیست و باید مواجهه و مقابله با ویروس کرونا را در دستور کار و اولویت کار خود قرار داده شود.

🔹وی با اعلام اینکه باید با جدیت به مقابله با کرونا بپردازیم؛ یادآور شد: با توجه به شرایط و وظایف لازم باید اقدامات خوب و موثر انجام دعیم و آمار روزانه اعلام شود چرا که آمار و اطلاعات به صورت مستقیم از طریق وزارت کشور رصد می‌شود.

🔹فرماندار بهشهر افزود: مهم‌ترین هدف ما پیشگیری از پیشروی ویروس کرونا و انتشار آن است که سلامت مردم بسیار مهم است و با توجه به مسئولیتی که در قبال مردم داریم باید از تمام امکانات و تمام ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم.

🔹وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مساجد و تکایا برای اطلاع رسانی و استفاده از فضای مجازی و رسانه ‌ها مهم است که بلید در دستور کار قرار بگیرد.

🔹نماینده عالی دولت درشهرستان همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت نام سردار سلیمانی از سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی کامل بسیجی نام برد و گفت: سردار سلیمانی در همه میدان حاضر بود و قدرت این مردان مرد موجب شده دشمن نتواند ریشه‌های این کشور را از بین ببرند.

🔹خنجری افزود: امروز دشمن جرأت ورود به کشور را ندارد و با ایجاد جنگ های مختلف منطقه قصد دارد با ایران مواجه شود که بسیجیان و مردان مرد این انقلاب نخواهند گذاشت که دشمن وارد خاک میهن ما شود.

🔹فرماندار بهشهر اضافه کرد: با همت بسیجیان در مبارزه با کرونا در میدان وارد عمل می‌شویم و با احرای طرح سردار سلیمانی به مقابله با کرونا می رویم.

🔹خنجری گفت: طرح سردار سلیمانی، طرح محلی و محلاتی و پایگاه به پایگاه برای مقابله با کرونا با بسیج مردمی است که با همکاری سپاه و بهداشت و سایر دستگاه اجرایی خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها