En امروز : 5 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران، عنوان کرد:

آغاز طرح محدودیت های کرونایی از بامداد شنبه / اجرای پکپارچه طرح و همراهی مردم؛ موجب توفیق می شود

کد خبر : 99696 29 آبان 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، گفت: همراهی مردم و اجرای طرح از سوی آنان برای توفیق و دست یابی به اهداف طرح برای مقابله با شیوع کرونا بسیار موثر است. ‎

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله که با مشارکت ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد، گفت: طرح محدودیت های کرونایی از بامداد روز شنبه به تناسب وضعیت شهرستان‌ها که اکنون در دست است اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استاندار همراهی مردم و اجرای طرح از سوی آنان را برای توفیق و دست یابی به اهداف طرح بسیار موثر دانست و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای درست و پکپارچه این طرح، از فرسایشی شدن روند ابتلا به کووید 19 جلوگیری ‌شود. 

وی با اشاره به این که مقابله با شیوع ویروس، کاهش میزان ابتلا و نهایتا از بین بردن این ویروس؛ هدف از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و خلوت کردن خیابان ها است، عنوان کرد: همکاری بازار و اصناف می تواند از ضرر و زیان هایی که در صورت تعطیلی های درازمدت به اقتصاد، بازار و معیشت مردم وارد می شود ممانعت کند.

استاندار با بیان اینکه عدم مواجهه جدی با محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های قانونمند، مشکلات زیانباری را به بار خواهد آورد، گفت: نباید به دوربین‌ها و پایش‌ها اکتفا کنیم و حضور میدانی مهم است. به همین منظور بنا نداریم جو شهر را پلیسی و امنیتی کنیم بلکه نظر بر این است که با اولویت قرار دادن تعامل و احترام نسبت به مردم و بکارگیری ادبیات مناسب و رعایت حقوق شهروندی، مازندران را در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی یکپارچه ببینیم.

حسین‌زادگان با اشاره به این که همه باید در تحقق اهداف طرح مطالبه گری کنند، افزود: در اجرای این محدودیت‌ها کیفیت و نحوه اجرای کار در شهرهای مختلف باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که در استان مازندران با توجه به موقعیت جغرافیابی شرایط ویژه است به شکلی که فاصله روستاها و شهرها به هم نزدیک است به همین منظور در برخی شهرستان؛ فرمانداران باید اختیارات کاملی را به مدیران واگذار کنند تا در نحوه اجرای این طرح شاهد اقدامات موثر تری باشیم.

او بر نظارت جدی فرمانداران بر اجرای طرح تاکید کرد و خواستار همکاری جدی فرمانداران شهرهای مجاور در اجرای طرح شد. 

استاندار مازندران حفظ جان و سلامت مردم با رعایت احترام و حقوق شهروندی را هدف از اجرای این طرح دانست و افزود: نباید روح قانون در اجرای محدودیت‌ها خدشه‌دار شود. همه باید با کمک هم از به خطر افتادن بیشتر جان مردم جلوگیری نماییم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری