امروز : 10 فروردین 1403

🔸🔹جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کلاردشت برگزارشد

کد خبر : 98939 1 آبان 1399
پ

✍🏻به گزارش روابط عمومی فرمانداری : ✅جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان کلاردشت به ریاست کامران پولادی فرماندار واعضای جلسه درمحل فرمانداری برگزار شد. ‎

فرماندار شهرستان کلاردشت  اظهار داشت : آموزش مقدمه پیشگیری است بنابراین باید با تهیه وتدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم سیاست گذاری های لازم صورت گیرد.
وی درادامه خواستار شناسائی نقاط آسیب دیده و درمعرض خطر روستائی وشهری به منظوربهبودی افرادوجلوگیری از گسترش آن ؛آموزش به افراد و اقشارمختلف جامعه نسبت به مضرات وعواقب ناشی از اعتیاد که نقش مهمی درپیشگیری ازگرایش به موادمخدردارد شدند.
ایشان درادامه گفت : کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر گامی موثر درراستای کاهش مسائل ومشکلات موجود دراین حوزه خواهند بود و با بررسی مسائل مرتبط درامرمبارزه با مواد مخدردرکمیته های این شورا میتوان ابعاد مبارزه با مواد مخدررامورد توجه قرارداد وبا توجه به نقش و اهمیتی که کمیته آموزشی و فرهنگی در بحث پیشگیری از اعتیاد دارد لذا انتظار میرود این کمیته برنامه های خود را به دبیر خانه شورا ارسال دارد واز ظرفیت پایگاههای بسیج دراین کمیته استفاده شود و فعالیت خود را در همه نقاط شهر و روستا برای همه اقشار مردم و خانواده های تحت پوشش برنامه هایی داشته باشند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها