امروز : 7 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری:

اولویت نخست در مقابله با کرونا، اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی است

کد خبر : 98933 29 مهر 1399
پ

جلسه ستاد کرونا شهرستان به ریاست بابایی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار مرکز استان در راستای مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و برنامه ریزی برای اقدامات پیش رو، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، مرتضی بابایی لولتی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان با بیان اینکه ویروس کرونا یک ویروس ناشناخته است و همه افراد در سنین مختلف به این ویروس دچار می‌شوند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آموزشی در مساجد و اماکن ورزشی، عمومی و فروشگاه‌های بزرگ لازم‌الاجرا است.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و شیوع آنفولانزا که یکی از عوامل تشدید کننده بیماری کرونا  است، افزود: عادی شدن بیماری کرونا و بازگشت سبک زندگی مردم  به حالت عادی  زنگ خطری جهت ورود به پیک سوم این بیماری  است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری در ادامه خاطرنشان کرد: طبق پروتکل‌های بهداشتی در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند ، مردم همچنان باید بهداشت فردی و عمومی را بیش از پیش رعایت کنند و رفع برخی از محدودیت ها برای فعالیت اصناف به هیچ عنوان به معنی پایان اپیدمی کرونا نیست و اولویت نخست طرح فاصله گذاری هوشمند سلامت مردم و در کنار آن حفظ اقتصاد و معیشت مردم است.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها