En امروز : 31 فروردین 1403

استاندار مازندران:

بیش از 12000 نفر در مازندران وارد سامانه طرح اقدام ملی مسکن شده اند / تصمیمات لازم برای سرعت بخشی به این طرح ملی در استان اتخاذ شد

کد خبر : 98929 1 آبان 1399فرهنگی
پ

حسین زادگان: تاکنون مجموعا 12000 نفر در استان وارد سامانه شده اند که بخشی امروز واگذار شده و مقرر شده است با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی و برگزاری جلسه ویژه در روزهای آینده برای سرعت بخشی به این پروژه، بخش باقی مانده نیز با سرعت بیشتر در مسیر کار قرار گیرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان در حاشیه مراسم مراسم افتتاح، کلنگ زنی و واگذاری گروهی زمین در قالب طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور که با حضور دکتر روحانی، رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در استان های مختلف بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد؛ با اشاره به این که اقدام عملیاتی طرح اقدام ملی مسکن از ماه ها قبل در استان آغاز شده بود، افزود: امروز طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن و مسکن مهر در استان‌های مختلف کشور با دستور رییس جمهور افتتاح و قرارداد تخصیص و اتصال پروژه به 5 متقاضی بصورت نمادین در استان انجام شد.

حسین زادگان با بیان این که در مازندران نیز در سراسر استان این پویش در حال انجام است، یادآور شد: در جاهایی که پروژه با استقبال مردم واقع شده و زمین بموقع تحویل شده است؛ علیرغم این که اهلیت سنجی کمی زمان برده است، کار از سرعت خوبی برخوردار است.

استاندار مازندران، تصریح کرد: برای شهرستان هایی که کمی از پروژه عقب هستند، در این جلسه تصمیم گرفته شده است با بهره گیری از زمین های دستگاه های دولتی، زمین هایی بصورت خود مالکی و زمین هایی از منابع ملی مساله حل شود.

وی گفت: تاکنون مجموعا 12000 نفر در استان وارد سامانه شده اند که بخشی امروز واگذار شده و مقرر شده است با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی و برگزاری جلسه ویژه در روزهای آینده برای سرعت بخشی به این پروژه، بخش باقی مانده نیز با سرعت بیشتر در مسیر کار قرار گیرد.

مقام عالی دولت در مازندران، افزود: بنظر می رسد با تصمیمات جدید و حمایت هایی که دولت دارد صورت می دهد و اقدامات خوبی که در استان صورت گرفته، بتوانیم به ظرفیت مقرر 17000 واحد مسکونی پیش بینی شده برای افراد در استان برسیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری