امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری:

توانمندی و پویایی مدیران نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد

کد خبر : 98924 30 مهر 1399
پ

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، رضایی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ساری سرمایه اصلی هر جامعه ای را منابع انسانی دانست با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان ساری و گفت: آشنایی با محیط کسب و کار و ایجاد خودباوری در مهارت آموز، حفظ اشتغال موجود، کمک به بنگاه‌های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند و استفاده از ظرفیت و توان آموزشی عملی بنگاه‌های اقتصادی ضروری است.

وی با بیان اینکه توانمندی و پویایی مدیران نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد، تصریح کرد: اکنون که کشور در شرایط جنگ اقتصادی و فشار حداکثری قرار گرفته است، کار بیش از پیش و استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها در جهت رونق بخشیدن به کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی لازم‌الاجراست.

فرماندار مرکز استان مازندران در ر استای حمایت از طرح کارورزی و اشتغال جوانان گفت: طرح کارورزی از جمله برنامه های ویژه دولت برای حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان بیکار در کشور است که در دولت دوازدهم عملیاتی شده است .

رضایی توسعه اشتغال توأم با کسب مهارت، کمک به کاهش هزینه های نیروهای کار در بنگاه‌های اقتصادی و هدایت صحیح منابع هدفمندی یارانه در جهت توسعه اشتغال را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها