امروز : 10 فروردین 1403

معاون سیاسی فرماندار محمودآباد:

مراسم 13 آبان تعطیلی ناپذیر است

کد خبر : 98902 30 مهر 1399
پ

جلسه ستاد گرامیداشت 13 آبان روز ملّی دانش آموز پیش از ظهر امروز به ریاست احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان محمودآباد و با حضور مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. ‎

احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت:  13 آبان حتی به رغم شیوع ویروس کرونا تعطیلی ناپذیر است ولی امسال به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس مراسم سالجاری به صورت راهپیمایی برگزار نخواهد شد و در این خصوص تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم.

وی گفت: مراسم یوم الله 13آبان به صورت تجمع و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و ابلاغی و بصورت مجزا در شهرهای سرخ رود و محمودآباد برگزار خواهد شد .

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد: 13 آبان در صفحه تقویم رسمی کشورمان رویدادهای مهمی رو به خود دیده است و همزمان با روز دانش آموز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز اخلاق و مهروزی است و پاسداشت این روز از این رو برای ما مهم است.

احمد محمدی مهمترین رویکرد مراسم 13 آبان سالجاری را بهره گیری از فضای مجازی برای بازنشر ابعاد سیاسی و اجتماعی این روز در صفحه سیاسی و تاریخی ایران اسلامی برشمرد و افزود: در این حوزه انتظار میرود دستگاههای فرهنگی با همراهی فعالان رسانه ای نسبت به تهیه محتوا و نشر در فضای مجازی گام بردارند.

اشتراک گذاری