امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد:

سرعت گیرهای شهری نیاز به بازنگری اساسی دارد

کد خبر : 98725 22 مهر 1399
پ

شریعت فرماندار محمودآباد: گره گشایی از مشکلات ترافیکی شهر در کنار فرهنگ سازی نیازمند راهکار های علمی، طرح های ابتکاری و ایده های جدید است که بایستی مورد توجه طراحان این امر قرار گیرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد جلسه شورای ترافیک شهرستان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 22 مهرماه به ریاست علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور حق شناس معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری و اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و هاشمی بخشدار سرخ رود و سرهنگ حسین زاده فرماندهی نیروی انتظامی و قلی زاده رئیس شورای شهر و کارشناسان شهرداری و راهنمایی و رانندگی و سایر مدیران دستگاههای مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت رئیس شورای ترافیک شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: تعداد سرعتگاه ها در سطح خیابان های شهری نیاز به بازنگری اساسی دارد و بایستی با تمهیدات از قبیل نصب تابلو های کاهش سرعت و چراغ های هشدار دهنده و استفاده از دوربین های ثبت تخلفات سرعت در این نقاط، این سرعتگاه ها به مرور حذف گردد.

وی یکی از مهمترین ماموریت های شهرداری ها را حل مشکلات ترافیکی عنوان کرد و با توجه به اهمیت جلسات شورای ترافیک گفت: شهرداران در جلسه شورای ترافیک شهرستان حضور فعال داشته باشند و با همکاری سایر ادارات ذیربط نسبت به انجام مفاد مصوبات این شورا تا حصول نتیجه اقدام نمایند.

اشتراک گذاری