امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران اعلام کرد:

ساری آماده میزبانی شهدای مدافع حرم

کد خبر : 98682 22 مهر 1399
پ

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم وداع و تشییع شهدای مدافع حرم، گفت: جوان مردان مدافع حرم در دفاع از حریم آل‌الله از همه عزیزان خود گذشت اند جانانه ازحرمین دفاع کردند که جای بسی تقدیر دارد.

وی عمل به وظیفه را پیام شهدا دانست و عنوان کرد:  چشم شهدا امروز به عملکرد ماست که حافظ و پاسدار انقلاب و ارزش های آن باشیم، شهدا هدف خود را حفظ اسلام در سایه ولایت معرفی می کنند و قطعا نام شهید عزیزمان محمود رادمهر همواره در جامعه زنده خواهد ماند، همانگونه که نام امام حسین(ع) زنده است.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه هماهنگی لازم جهت برگزاری مراسم شب وداع با 5شهید مدافع حرم و تشییع پیکر مطهر شهید محمود رادمهر انجام شده است، تصریح کرد: در تمام امورات قدردان ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و خانواده های معظم شان هستیم و تا پای جان از مقام والای این بزرگ مردان تجلیل خواهیم کرد.

گفتنی است امشب سه‌شنبه 22مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شب وداع با 5شهید مدافع حرم در بوستان ولایت ساری و تشییع پیکیر مطهر شهید محمود رادمهر نیز صبح پنج‌شنبه 24مهرماه از میدان امام تا گلزار شهدای ساری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها