امروز : 30 فروردین 1403

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی ۱۵ مهر ماه، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان زحمتکش تبریک و تهنیت گفت

کد خبر : 98542 15 مهر 1399
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی ۱۵ مهر ماه، روز ملی روستا و عشایر را به تمامی روستائیان زحمتکش تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: ‎

بسمه تعالی

روستا به عنوان یکی از مراکز اولیه و مهم تمدن بشری، رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود و در بسیاری از کشورها، توسعه روستایی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و پیشرفت کشور ایفا می کند.

در دولت تدبیر و امید توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایدار در روستاها از جمله اولویت های اساسی است که در این مسیر با تاکید بر ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، انگیزه برای ماندگاری مردم درمحیط های روستایی نیز فراهم شده است.

اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی "روستا و عشایر" را به روستائیان و عشایر عزیز، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که روستاهای شهرستان بهشهر در بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و تبدیلی دارد، بتوانیم با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر روستاهای شهرستان باشیم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها