امروز : 1 اردیبهشت 1403

افتتاح همزمان مراکز نیکوکاری مدارس استان در میاندورود

فرماندار میاندورود:نیکوکاری یک فعل شایسته است که حاصل نگرش شایسته نیکوکاری باشیم

کد خبر : 98489 14 مهر 1399
پ

حسین منفردی در مراسم افتتاح مراکز نیکوکاری در مدارس بیان کرد:افتتاح مراکز نیکوکاری در مدارس ذهن کودکان را را به امر شایسته نیکوکاری عادت می دهد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود،مراسم افتتاح همزمان مراکز نیکوکاری استان مازندران با حضور منفردی فرماندار شهرستان میاندورود و سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در شهرستان میاندورود برگزار شد.

حسین منفردی فرماندار میاندورود در این مراسم با اشاره به خطبه سوم نهج ابلاغه ار حضرت علی (ع) نقل کرد:حاکمان اسلامی مجاز نخواهند بود به خاطر مسائل اساسی جامعه از رفاه و کمک به نیازمندان غافل شوند.

 

فرماندار میاندورود در ادامه ضمن قدردانی از تصمیم مدبرانه مدیر کل آموزش و پرورش و کمیته امداد اظهار داشت:نیکوکاری یک فعل شایسته است، و فعل شایسته زمانی تحقق پیدا میکند که نگرش و اندیشه شایسته داشته باشیم،و تداوم این نگرش زمانی محقق می شود که از کودکی به آموزش نیکوکاری پرداخته شود.

 

منفردی در ادامه گفت: امروز با افتتاح مراکز نیکوکاری در مدارس بذر نگرش و فعل نیکوکاری در مدارس کاشته شد و قطعا در آینده جامعه ای با نگرش نیکوکاری خواهیم داشت.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه 750 دانش آموز در شهرستان میاندورود نیاز به تبلت دارند که تعدادی با تسهیلات و تعدادی هم بلا عوض تهیه شده ولی هنوز به اتمام نرسیده و نیازمند کمک خیرین هستیم.

منفردی در پایان گفت: اگر شخصی فقیر به دنیا بیاید و فقیر هم از دنیا برود زیبنده هیچ نظامی نیست.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها