امروز : 6 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

جلسه حفظ آثارشهدا و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر : 98446 13 مهر 1399
پ

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثارشهدا و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر برگزارشد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر هشتمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثارشهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر و با حضور ولی پور جانشین حفظ آثارشهدا و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران و اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری بابلسر برگزار شد.

فرماندار بابلسر در این جلسه گفت: شهدا خالص‌ترین انسان‌ها بودند و در راه صیانت از نظام و کشور به شهادت رسیدند تا امنیت در کشور برقرار شود.

وی با اشاره اهمیت حفظ منزلت و جایگاه شهدا در جامعه بیان داشتند: شهدا مسیر درست را از سیره عملی ائمه دریافت کردند و به این جایگاه رسیدند و ما هم باید در مسیر شهدا گام برداریم.

فرماندار بابلسر با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند باید طوری عمل کنیم که در جمع آوری، حفظ و انتقال دچار تحریف نشویم، گفت: یکی از مشکلاتی که جامعه را تهدید می کند تحریف است و باید با ثبت و ضبط واقعیت‌ها و حقایق شهدا و جنگ تحمیلی مانع از تحریف فرهنگ شهادت و دفاع مقدس شویم.

حسن زاده با اشاره به زوایای پنهان جنگ تحمیلی گفت: از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای شناخت زوایای پنهان دفاع مقدس و معرفی آن به نسل کنونی و آینده انقلاب بهره‌گیری شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها