امروز : 9 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

جلسه شورای اداری استان مازندران برگزارشد.

کد خبر : 98375 11 مهر 1399
پ

جلسه شورای ادرای استان مازندران به ریاست احمدحسین زادگان استاندار مازندران در بابلسر برگزارشد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر جلسه شورای اداری استان مازندران به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران ، دکتر باقرزاده نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار ، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی ، فرمانداران بابلسر و فریدونکنار، ائمه جمعه ،  بخشداران ، روسای ادارات و دستگاههای اجرایی به میزبانی فرمانداری شهرستان بابلسر در محل مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده  فرماندار شهرستان بابلسر دراین جلسه ضمن خیر مقدم به ارائه  گزارشی در خصوص عملکرد و اقدامات انجام شده در موضوعات کرونا،گردشگری و اشتغال در شهرستان پرداخت.

حسن زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا گفت: از بهمن ماه سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا تاکنون ۹۴۳۱ مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی همچنین گفت: با افزایش 6تیم  بازرسی به منظور کاهش و کنترل بیماری کرونا، نظارت براصناف،اماکن عمومی و پذیرایی در شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار بابلسربا بیان اینکه در بحث مشاغل آسیب دیده از کرونا ۱۰۳۱ مورد در بابلسر ثبت نام صورت گرفت است گفت :۶۷۰ مورد معادل ۶۵ درصد از مجموع متقاضیان با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

حسن زاده در بحث اشتغال با اشاره به واحدهای تولیدی در شهرستان گفت: در شهرستان بابلسر 133 واحد تولیدی فعال وجود دارد  که 78 واحد در شهرک صنعتی و 55 واحد خارج از شهرک صنعتی فعالیت دارند.

وی در ادامه افزود: از مجموع واحدهای تولیدی غیرفعال در شهرستان ۲ واحد فعال شده و یک واحد در حال راه اندازی است و دو مورد جذب سرمایه گذار صورت گرفته تا بتوانیم طی ماههای آینده به چرخه تولید برگردانیم.

فرماندار بابلسر تصریح کرد در موضوع تبصره ۱۸ تسهیلاتی که ارائه شده در دو بخش صنعت ۱۱ طرح معرفی به بانک صورت گرفته و در بخش کشاورزی نیز ۲۱ طرح با مبلغ مصوب ۳۹ میلیارد تومان معرفی شده است.

اسماعیل حسن زاده در موضوع آموزش دانش آموزان شهرستان گفت: ۲۹۵ تبلت و گوشی تلفن همراه در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است و 90 نفر هم برای دریافت وام قرض الحسنه جهت تامین تلفن همراه هوشمند به بانک معرفی شدند.

اسماعیل حسن زاده با بیان اینکه 56 آب بندان در شهرستان داریم گفت 8 آب بندان برای گردشگری انتخاب شده است.

وی همچنین افزود : 18مکان برای احداث اسکله های تفریحی و گردشگری معرفی که 5 مکان تایید شده است و در حال معرفی سرمایه گذار به اداره کل گردشگری هستیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها