En امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه بند ب تبصره 16 جهت ارائه تسهیلات مربوط به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد

جلسه بند ب تبصره 16 جهت ارائه تسهیلات مربوط به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد

کد خبر : 98284 7 مهر 1399
پ

جلسه بند ب تبصره 16 جهت ارائه تسهیلات مربوط به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به ریاست سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور مدیران اداره بهزیستی و کمیته امداد و رؤسای بانکهای شهرستان 7 مهر 99 برگزار گردید . ‎

جلسه بند ب تبصره 16 جهت ارائه تسهیلات مربوط به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به ریاست سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور مدیران اداره بهزیستی و کمیته امداد و رؤسای بانکهای شهرستان 7 مهر 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : با عنایت به تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت محترم جهت پرداخت تسهیلات به قشر آسیب پذیر جامعه ، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، در این زمینه مدیران دستگاههای اجرایی و بانکها مکلف به پرداخت تسهیلات به این قشر از جامعه با رعایت قانون می باشند که در این زمینه از مجموع اعتبار به مبلغ 10 میلیارد و 400 میلیون ابلاغی که به کمیته امداد تخصیص داده شد ، تعداد افراد واجد شرایط معرفی شده به بانکهای عامل 219 نفر می باشند که مبلغ 8 میلیارد و 795 میلیون تومان تا به امروز به تعداد 67 نفر پرداخت گردید  .

در ادامه سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری آمل گفت : سهم اداره بهزیستی از مجموع اعتبارات تخصیصی 4 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که تعداد 77 مورد طرح به بانکهای عامل معرفی شدند که مبلغ 3 میلیارد و 710 میلیون تومان و تا به امروز 21 نفر به مبلغ 985 میلیون تومان دریافت کردند .

ولایی بیان داشت : برای جلسات آتی هدف گذاری ها انجام شد تا روند پرداختی سرعت بیشتری بگیرد و اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط از سوی ادارات انجام گردد .

در ادامه هریک از مدیران بانکها و ادارات حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه و درخواست همکاری و تعامل بین دستگاههای اجرایی و بانکها را خواستار شدند .

اشتراک گذاری