امروز : 10 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی

کد خبر : 98245 6 مهر 1399
پ

تشکیل جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بابلسر به ریاست فرماندار برگزارشد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار و اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بابلسر برگزار شد.

  در این جلسه، پیگیری مصوبات جلسات قبلی کارگروه ، ارائه گزارش عملکرد کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان ، تشریح اجرای برنامه پزشک خانواده ، طرح مصوبات مورد نیاز پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ، اطلاع رسانی در خصوص برنامه سلامت مدارس دردستورکار جلسه قرار وتصمیمات لازم اتخاذ گردید.

  دراین جلسه اسماعیل حسن زاده فرماندار و رییس کارگروه سلامت ضمن ،از همکاری وتلاش مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان درخصوص خدمات رسانی به شهروندان بابلسر با وجود بیماری کرونا و شرایط سخت،قدردانی کرد.

حسن زاده با اشاره به عدم توجه برخی از افراد به بیماری کرونا و رعایت نکردن مسائل بهداشتی ،مسافرت و حضور پیدا کردن در شهرها  و روند افزایشی این بیماری در کشور گفت:با رعایت دستور العمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط خودمان و همچنین دعوت و تشویق مردم به رعایت این دستور العمل ها در جهت کاهش و کنترل این بیماری تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسربا بیان اینکه کنترل ویروس کرونا و کاهش بیماری، اراده جمعی می طلبد اظهارداشت:از همه ظرفیت شهرستان در جهت کنترل بیماری کرونا و مراقبت از سلامت مردم استفاده می شود.

حسن زاده با اشاره به شروع مدارس و نظارت بیشتر بر بهداشت دانش آموزان بیان داشت:اقدامات لازم در خصوص آموزش در مدارس از طریق فضای مجازی انجام گرفت وبخشی اقلام مورد نیاز دانش آموزان کم بضاعت تهیه شد.

فرماندار بابلسر در پایان بر رصداماکن عمومی،واحدهای صنفی و پذیرایی توسط بازرسان  و نظارت بر سرویس های حمل و نقل شهری توسط شهرداری در سطح شهرستان تاکید کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها