امروز : 5 اردیبهشت 1403

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهردر جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت و درمان اظهار کرد:

مسوولان با همه توان برای مردم کار کنند و چرا که باید در شرایط سخت در کنار مردم باشید و مشکلات آنان را حل کنید

کد خبر : 98186 28 شهریور 1399
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر با اعلام اینکه یاد شهدا تلنگری برای همه ماست؛ خاطر نشان کرد: امروز در همان سنگرها هستیم و این سنگر خدمت به مردم هم نیاز به شهادت و رشادت دارد . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهردر جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت و درمان اظهار کرد: مسوولان با همه توان برای مردم کار کنند و چرا که باید در شرایط سخت در کنار مردم باشید و مشکلات آنان را حل کنید.

وی با اشاره به اینکه الگوی دفاع مقدس گذشته، امروز الگوی مجاهدت پزشکان و پرستاران و کادر درمانی است، اظهار داشت: بنده بعنوان سرباز کوچک این ملت استدعا دارم برای رفع مشکلات مردم با همه توان پای کار بوده و التیام بخش زخم این مردم باشید.

نماینده عالی دولت در بهشهر همچنین با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس برای ما مهم است و لذا روسای محترم ادارات فراموش نکنند چه کسانی خون دادند و بدانین حضور ما در برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس مهم و دنباله روی راه شهداست.

خنجری با اعلام اینکه یاد شهدا تلنگری برای همه ماست؛ خاطر نشان کرد: امروز در همان سنگرها هستیم و این سنگر خدمت به مردم هم نیاز به شهادت و رشادت دارد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها