امروز : 5 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

کد خبر : 98175 31 شهریور 1399
پ

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور با صدور پیامی؛ چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای والامقام دوران حماسه و ایثار را گرامی داشت. ‎ ‎

بسم تعالی

نبرد نابرابر بین رژیم بعث عراق به‌اتفاق حامیان منطقه ای و جهانی با جمهوری اسلامی ایران که در طلیعه پیروزی خود بر رژیم طاغوتی قرار داشت، یکی از نبردهای تاریخی و فراموش نشدنی در عصر حاضر است.

این جنگ گرچه خسارت‌های جبران ناپذیری را از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات و زیرساختهای عمرانی بر کشور وارد آورد اما روحیه همدلی و مقاومت، اعتماد به نفس، تکیه بر توان داخلی، تبعیت از پیشوای دینی، جهاد و ایثار و عشق به میهن را در روح و جان مردمان ایران‌زمین جاودانه ساخت.

همین روحیه وصف‌ناپذیر است که امروز کشور را به تعبیر رهبری از گردنه‌های سخت به سلامت عبور می دهد و امروز اگر در هر مشکل و گرفتاری مردم و مسوولان همچون روزهای حماسه در هشت سال دفاع مقدس در کنار هم قرار بگیرند و اندیشه، مرام و راه خود را بر یک هدف متمرکز کنند، بی‌شک آن مشکل زمین‌گیر خواهد شد.

به بیانی دیگر، آنچه که در شرایط فعلی همچون یک نسخه حیات‌بخش و طلایی برای این سرزمین پُرگهر باید نوشته و احیا شود؛ آرمانهایی است که شهدا، امام شهدا، بسیجیان و نیروهای متخصص و انقلابی در جبهه و پشت جبهه با تمام توان و تا پای جان ایستادند.

اگر دیروز مرزها و دشمنان مشخص بودند، اما اکنون جهاد و دفاع در تمامی حوزه ها از جنگ بیولوژیک و اقتصادی گرفته تا جنگ سایبری و نیابتی با دشمنانی جدید و گاه نامشخص و فراتر از مرزها صورت می گیرد و اکنون جمهوری اسلامی ایران با تجربیات گران‌سنگی که از دوران حماسه و ایثار دارد، علیرغم همه سانسورهای خبری و تبلیغاتی، نه تنها در منطقه‌ی خود بلکه در جهان الگوی پایداری و شجاعت است.

اینجانب، هفته دفاع مقدس را به تمامی سرداران و رزمندگان راه اسلام و رهبر انقلاب تبریک می گویم و بر روان تمامی شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای امنیت و سلامت و شهدای مدافع حرم به ویژه سرداران و بیش از 800 شهید شهرستان بهشهر تبریک
می گویم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها