En امروز : 10 فروردین 1403

رازجویان، تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در اتمام پروژه‌های عمرانی

کد خبر : 98152 2 مهر 1399فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: بسیج سازندگی ظرفیت بالایی جهت اتمام پروژه‌های عمرانی استان دارد که باید از آن استفاده شود. ‎

 

مهدی رازجویان در جلسه بررسی احداث راه دسترسی روستای یخکش در شهرستان بهشهر، اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار و همچنین در پیش بودن نیمه‌ی دوم سال و فصل بارندگی، انتظار می‌رود عملیات اجرایی بهسازی و احداث راه‌های روستایی در استان تسریع شود.

وی با تاکید بر حمایت دولت از پیمانکاران متعهد و موفقی که به خوبی پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برند، افزود: با پیمانکارانی که به تعهدات خود پایبند نباشند برخورد قانونی خواهد شد.

رازجویان تصریح کرد: همکاری سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای با بسیج سازندگی می‌تواند باعث اتمام هر چه زودتر پروژه‌های راه روستایی استان ‌شود.

معاون استاندار مازندران، راه و دسترسی مناسب را یکی از دلایل توسعه یک روستا دانست و ادامه داد: داشتن راه دسترسی مناسب مطالبه به‌ حق تمام روستائیان است لذا انتظار می‌رود جهت تحقق این خواسته‌ها همت جهادی داشته باشیم.

رازجویان با اشاره به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های حوزه راه استان، افزود: توسعه روستاها می‌تواند در نهایت منجر به محرومیت‌زدایی گردد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری