En امروز : 9 فروردین 1403

در دیدار استاندار مازندران و مدیرکل کمیته امداد امام (ره) عنوان شد:

اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد در حوزه ی اشتغال / احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین

کد خبر : 98128 2 مهر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان با اشاره به بودجه 200 میلیارد تومانی کمیته امداد امام (ره) مازندران در حوزه اشتغال در سال جاری، تاکید کرد: برای تخصیص و جذب حداکثری و کامل این اعتبار تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی مسئول که پای کار هستند، ضرورت دارد در راستای کمک به ایتام و فقرا که هدف اصلی این تسهیلات است بیش از پیش اهتمام کنند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان در دیدار با احمد حسین زادگان، نماینده عالی دولت در استان، گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های این اداره کل بویژه حوزه های واجد محرومیت ارایه کرد.

عالیشاه از رهنمودها، راهکار ها و دستورات لازم از سوی استاندار مازندران به معاونین مربوطه در راستای رفع موانع و مسایل مختلف یادشده قدردانی کرد و افزود: عنایت، اهتمام و تلاش ها و اقدامات خیرخواهانه استاندار مازندران در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی و کمک به ایتام و جامعه هدف کمیته امداد حضرت امام (ره) جای تشکر دارد.

او با اشاره به اینکه طرح هر کارمند یک حامی معنوی از جمله طرح های مهمی است که از مرکز ابلاغ شده و دبیرخانه این طرح در استانداری راه اندازی می شود، اظهار نمود: برآنیم تا با برنامه ریزی های لازم و در قالب جلسه ویدیوکنفرانس با فرمانداران گفتگو کنیم و طرح 22 دبیرخانه را در فرمانداری ها راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه اظهار داشت: با توجه به وجود ۲۷۰۰ یتیم و ۱۱ هزار طرح محسنین در استان، سرانه ایتام به ازای هر فرد۴۵۰ هزار تومان می باشد که در تلاشیم تا با اجرای این طرح به ۸۰۰ هزار تومان برسانیم. 

وی گفت: ۹۴ هزار کارمند در استان مازندران داریم که بخشی بعنوان حامی طرح ایتام فعالیت دارند ولی انتظار می رود با توجه به اینکه مردم مازندران انسان هایی مشفق و مهربان هستند، آن دسته از کارمندانی که در این طرح تاکنون مشارکت ننمودند با حداقل رقم در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: احداث ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در استان از جمله طرح هایی است که در دستور کمیته امداد امام (ره) مازندارن قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند حمایت مقام عالی دولت در استان هستیم.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز در این دیدار رسالت کمیته امداد را بسیار مهم و اساسی دانست و یادآور شد: محرومیت زدایی از جمله برنامه های محوری نظام و دولت است. 

استاندار مازندارن با اشاره به بودجه 200 میلیارد تومانی کمیته امداد امام (ره) مازندران در حوزه اشتغال در سال جاری، تاکید کرد: برای تخصیص و جذب حداکثری و کامل این اعتبار تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی مسئول پای کار هستند و ضرورت دارد در راستای کمک به ایتام و فقرا که هدف اصلی این تسهیلات است بیش از پیش اهتمام کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری