En امروز : 28 فروردین 1403

استاندار مازندران: دولت در شرایط سخت‌ جنگ اقتصادی در حال خدمت ‌رسانی است / تلاش مستمر برای حل مشکلات مردم وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است

کد خبر : 98114 2 مهر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان با اعلام این که دولت در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی در حال خدمت‌رسانی به مردم است، گفت : وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی درک شرایط کشور و تلاش مستمر برای حل مشکلات مردم است. ‎

احمد حسین زادگان در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر شرکت کننده در جشنواره شهید رجایی افزود: اگرچه گاهی اوقات نقدهای غیرمنصفانه به عملکرد دولت صورت می گیرد، ولی همه می دانند که تحریم و جنگ اقتصادی کنونی بی سابقه و بسیار سنگین است.

وی با تاکید بر این که دولت به صورت خستگی ناپذیر با الگوگیری از دوران دفاع مقدس خدمتگزاری به مردم را در هر شرایطی سرلوحه کارش قرار داده است ، گفت : دولت با وجود تنگناهای مالی ناشی از تحریم بی سابقه دشمنان به سرگردگی آمریکا، خدمات خود را به مردم ارایه می دهد و همچنان نیز خود را موظف می داند که به خدمات رسانی خود تداوم ببخشد.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: اگرچه تحریم و جنگ اقتصادی، فرصت مناسبی را برای استقلال کشور ایجاد کرده است، ولی برای رسیدن به این مرز همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید پای کار بیایند و در استان مازندران این فرایند اجرایی شده است.

وی افزود: در استان مازندران برای توسعه خدمات رسانی همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی پای کار آمده اند و بخش زیادی از موفقیت های استانی در ارائه خدمات ناشی از همین همدلی و همکاری تمام دستگاه هاست.

استاندار مازندران کسب رضایتمندی مردم را وظیفه تمامی دستگاه های اجرایی در جمهوری اسلامی دانست و گفت: رضایت مندی مردم باید سرلوحه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی قرار گیرد و ایجاد این رضایت مندی نیازمند سرعت بخشی به خدمات است.

وی افزود: رضایت مندی مردم از خدمات رسانی باعث تحکیم نظام جمهوری اسلامی می شود و در ایجاد این رضایت مندی تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی مسئول هستند.

حسین زادگان سرعت بخشیدن به خدمات رسانی را عامل اصلی رضایت مندی مردم از عملکرد نظام و دستگاه های اجرایی بیان کرد و اظهار داشت: باید این خدمات رسانی در کمال صحت و با سرعت انجام شود و مدیران باید تلاش خود را در خدمات رسانی به مردم نسبت به گذشته بیشتر کنند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران خاطرنشان کرد: در  دوران تحریم و جنگ اقتصادی، از دستگاه های اجرایی انتظار می رود با درک شرایط جامعه و مردم تلاش خود را در این حوزه افزایش دهند و تا با همکاری و همدلی بین مدیران و کارمندان بخشی از مشکلات مردم را در این دوران سخت کاهش دهیم.

حسین زادگان افزود: به هر حال مردم ما نیز شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی را به درستی درک می کنند و همراهی آنها با نظام با وجود فشار اقتصادی نشان می دهد که این مردم شایسته خدمات بیشتر هستند و باید جلوی برخی فشارهای ناروای اقتصادی وارده به مردم که ناشی از برخی سودجویی هاست گرفته شود.

وی اظهار داشت: رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه ها در سایه همکاری و همراهی تمام دستگاه های دولتی، قضایی، مقننه و نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و سایر دستگاه های غیر دولتی محقق می شود و تحمل شرایط سخت جنگ اقتصادی نیز با وفاق و همدلی همگانی میسر شده است.

استاندار مازندران گفت:  ما در ادامه کار برای ارایه خدمات به مردم نیاز به تداوم وفاق و همدلی تمام دستگاه های اجرایی داریم و تجریه چند سال اخیر در استان نیز نشان داد که با همدلی می توانیم مشکلات بزرگ را از سر راه برداریم.

نماینده عالی دولت در استان مازندران اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی در استان ها نیز فرصتی را ایجاد می کند تا ضمن ارزیابی عملکرد دستگاه های خدمات رسان، پاسداشتی نیز از خدمات دستگاه های برتر صورت گیرد و این ارزیابی ها نیز براساس شاخص های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : برتری دستگاه های اجرایی گرچه می تواند به معنای کارکرد خوب مدیریت نیز باشد ، ولی کارمندان حاضر در این دستگاه ها نیز سهم مهمی را در ارتقاء این عملکردها داشتند که در جای خود از کارمندان برتر نیز قدردانی می شود.

در پایان این جشنواره از دستگاههای اجرایی برتر براساس شاخص های عمومی و اختصاصی قدردانی شد.

ش

گالری تصاویر

اشتراک گذاری