امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران:

خدمات مهمی در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان ارایه شده است / تکمیل پروژه های بیمارستانی استان در اولویت قرار دارد

کد خبر : 97963 27 شهریور 1399
پ

حسین زادگان: در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان خدمات خوبی ارائه شده است و بهره برداری از بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بهشهر به عنوان بزرگ ترین بیمارستان شرق مازندران یک نمونه از این خدمات خوب است. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در حاشیه آئین افتتاح بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بهشهر که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور برگزارگردید با عنوان اینکه بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر با اعتبار ۶۰۰۰ هزار میلیارد ریال و در ۲۴۰ تخت مورد بهره برداری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: هم اکنون چند پروژه عمرانی و زیرساختی حوزه سلامت از جمله بیمارستان ۳۶۰ تختخوابی ماهفروجک ساری، بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر و در غرب استان در شهرستان تنکابن در حال اجراست و پس از بازدید اواخر مرداد ماه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرای این پروژه ها شتاب گرفته است.

حسین زادگان پیش بینی کرد که تا پایان دولت تدبیر و امید ساخت این 3 بیمارستان مازندران به پایان و بهره برداری برسد.

او افزود : از زمان همه گیری شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود 750 تخت بیمارستانی در این استان به بهره برداری رسید و تعدادی دیگری از پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت نیز در اولویت تکمیل قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار نمود: شهرستان بهشهر با توجه به اینکه درگاه ورودی زائران امام رضا (ع) می باشد لذا بیمارستان خاتم الانبیا نقش مهمی در توسعه سلامت برای شرق مازندران و مسافران و گردشگران ایفا می کند.

وی گفت: در تلاش هستیم ۱۲۰ تخت دیگر به مجموعه درمانی خاتم الانبیا بهشهر اضافه کنیم تا خدمات بیشتری به مردم شرق مازندران ارائه کنیم.

استاندار یادآور شد: به هر حال در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان خدمات خوبی ارائه شده است و بهره برداری از بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بهشهر به عنوان بزرگ ترین بیمارستان شرق مازندران یک نمونه از این خدمات خوب آن هم به مردم مناطق محروم بوده است.

استاندار مازندران افزود : ارتقاء و توسعه زیرساخت های حوزه سلامت کمک خوبی به درمانگران به خصوص در دوران همه گیری ویروس کرونا است و توجه دولت هم به این مهم ویژه است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها