امروز : 9 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

کد خبر : 97929 27 شهریور 1399
پ

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با موضوع پیگیری و رسیدگی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در بابلسر برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  شهرستان بابلسر جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با موضوع پیگیری و رسیدگی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار به ریاست خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران و با حضور اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر و مسئولین در سالن اجتماعات مجمتع آموزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در بابلسر گفت : در سال ۹۹ تا به امروز ۱۴ جلسه کارگروه تسهیل با ۶۳ مصوبه برگزار و ۶۱۰ واحد آسیب دیده از کرونا در بابلسر تسهیلات گرفتند.

وی افزود :در بحث تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ۱۰۶۵ پرونده ثبت نام کردند و ۶۱۰ پرونده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

فرماندار بابلسربا اشاره به واحدهای تولیدی در شهرستان گفت: در شهرستان بابلسر 133 واحد تولیدی فعال وجود دارد  که 78 واحد در شهرک صنعتی و 55 واحد خارج از شهرک صنعتی فعالیت دارند.

حسن زاده افزود در سال ۹۹ در حوزه صنعت ۱۱ مورد معرفی به بانک صورت گرفته و در حوزه کشاورزی ۲۱ مورد با اعتباری بالغ ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، مشکلات ۹ واحد صنعتی شهرستان های بابلسر و فریدونکنار رسیدگی شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها