En امروز : 10 فروردین 1403

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد:

مازندران به سازمان مدیریت پسماند نیاز حیاتی داشت

کد خبر : 97854 25 شهریور 1399فرهنگی
پ

رازجویان: سازمان مدیریت پسماند نیاز حیاتی استان مازندران بود که با هدایت ها و پیگیری های مقام عالی دولت در استان به نتیجه رسید. ‎

مهدی رازجویان در جلسه هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند مازندران با تاکید بر نقش پررنگ استاندار مازندران جهت تاسیس این سازمان گفت: اگر پیگیری‌های استاندار مازندران نبود، این سازمان در مازندران تاسیس نمی‌شد.

رئیس هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند مازندران افزود: رعایت الگوی مصرف جهت کاهش زباله در استان ضروری است که می‌بایست همه‌ی نهادها و دستگاه‌ها دخالت موثر داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه در راه مدیریت زباله باید از تشکل‌های مردم نهاد به درستی استفاده شود، ادامه داد: جهت کاهش تولید زباله، باید از سوی سازمان مدیریت پسماند و شهرداری‌ها، فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد.

رازجویان تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند استان مازندران در ابتدای فعالیتش قرار دارد و می‌بایست با اقدامی جهادی این سازمان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

 

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند مازندران باید به یک مرجع علمی برای هرگونه مدیریت زباله در استان تبدیل شود.

رازجویان با بیان اینکه استان مازندران نیاز به تنوع مدیریت زباله دارد، اظهار داشت: شهرهای استان مازندران نیاز به نسخه‌های متفاوتی در بحث مدیریت زباله دارند که باید با کار کارشناسی اجرایی شوند.

 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مصوبات هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند مازندران باید کاملا قانونی باشد، افزود: مردم مازندران به این سازمان امید بسیاری دارند لذا باید بار سنگین حل مشکلات زباله استان را به درستی به دوش بکشد.

 

رازجویان افزود: با تاسیس سازمان پسماند در مازندران امیدواریم پروژه‌های مرتبط با زباله در استان خیلی سریع‌ تر به سرانجام برسند.

 

وی از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران خواست افق فعالیت این سازمان را گسترده در نظر بگیرند.

 

رازجویان با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود توسط هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران، ادامه داد: تلاش بسیاری انجام شد تا این سازمان در مازندران تاسیس شود لذا مردم استان باید در آینده‌ی نزدیک ثمره شیرین اقدامات این سازمان را بچشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری