امروز : 5 اردیبهشت 1403

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ با حضور فرماندار

کد خبر : 97642 16 شهریور 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور، با حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ در جمع دانش آموزان و اولیا و مربیان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به آینده سازان‌ کشور و آرزوی سلامتی برای آنها، از همه مسئولینی که با کار شبانه روزی و طولانی مدت بستر آموزش و پرورش را با در نظر گرفتن تمامی جوانب و ضروریات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا آماده کردند قدردانی کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور،  با حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ در جمع دانش آموزان و اولیا و مربیان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به آینده سازان‌ کشور و آرزوی سلامتی برای آنها، از همه مسئولینی که با کار شبانه روزی و طولانی مدت بستر آموزش و پرورش را با در نظر گرفتن تمامی جوانب و ضروریات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا آماده کردند قدردانی کرد.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت: در برقراری هر نظم جدیدی شاید با مشکلاتی روبرو شویم و این جامعه پذیری نوین کمی سخت باشد ولی باید به این سمت حرکت کنیم.

یوسف پور با بیان اینکه نمی توانیم کلاس و درس و مدرسه را در شرایط کرونائى رها کنیم و برای آن برنامه ای نداشته باشیم، گفت: بهمین خاطر موضوع بازگشایی مدارس در شرایط مختلف طراحى و آمادگى لازم در این زمینه وجود دارد و خانواده هاى گرامى دغدغه اى نداشته باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه در صورت تصمیم به حضور فیزیکی دانش آموزان، تدابیر شدید بهداشتی در مدارس اعمال خواهد شد از خانواده ها خواست در حال حاضر با استفاده از بستر هاى فراهم شده در فضای مجازی در آموزش فرزندان خود به مدیران و معلمین کمک کنند و تنها براى رفع اشکال با هماهنگى مدیران در مدرسه حضور یابند و چنانچه تصمیم جدیدى اتخاذ گردد در اسرع وقت به اطلاع خانواده هاى محترم خواهد رسید.

وی خواستار توجه بیشتر آموزش و پرورش به مناطق روستایی و نقاط کم برخوردار جهت بهره مندى از بسترهاى آموزشى شد و به خانواده ها اطمینان داد: در صورت آموزش حضورى آموزش و پرورش و تمامی دستگاه های مرتبط برای اجرای پروتکل های بهداشتی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و همه مکلف و موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در مدارس هستیم و در این راستا کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر حسن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزش و پرورش تشکیل و فرمانداری نیز مستمرا انرا رصد خواهد نمود.

فرماندار قائم شهر در ادامه با بیان اینکه، معلمان عزیز در شرایط فعلى باید تلاش بیشترى نموده و با خلاقیت فضاى جدید و مطلوب و امیدبخشى را براى دانش آموزان فراهم نمایند از دانش آموزان عزیز خواست تا فضاى مجازى را مانند فضاى حقیقى دانسته و با همان جدیت دروس را آموخته و پیگیرى کنند.

وی همچنین از خانواده هاى گرامى خواست تا بستر آرامى را در منازل براى فراگیرى دانش از طریق فضاى مجازى فراهم نمایند و مستمرا با مدارس در ارتباط بوده و از آخرین وضعیت مطلع شوند.

یوسف پور در پایان خاطرنشان کرد: همانند گذشته معلم، دانش آموز و خانواده سه رکن اصلى آموزش و پرورش بوده و انشاء الله با همدلى و همراهى و بهره گیرى از خرد جمعى فضاى مناسبى را براى سرمایه ها و معماران آینده این سرزمین فراهم خواهیم کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها