امروز : 5 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا

کد خبر : 97544 12 شهریور 1399
پ

جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده و با حضور قلی پور امام جمعه بابلسر،معاونین فرماندار،بخشداران و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر هشتاد و ششمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده و با حضور قلی پور امام جمعه بابلسر،معاونین فرماندار،بخشداران و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه ستاد کرونای شهرستان بابلسر بااشاره به دغدغه یکی از هیات های شهرستان مبنی بر ورود مسافران گفت: متاسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ دستورالعملی برای جلوگیری از ورود مسافران به شهرستان ابلاغ نکرده است.

حسن زاده  با بیان اینکه هیچ گزارشی از سوی نیروی انتظامی مبنی برهتک حرمت در روز تاسوعا و عاشورا دریافت نشده تاکید کرد : همه ما ارادتمندان ائمه اطهار هستیم و هر عملی که موجب هتک حرمت اهل بیت شود به شدت با آن برخورد می شود.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه استان مازندران انتخاب اول مقصد گردشگری کشور و شهرستان بابلسر انتخاب اول مقصد گردشگری در استان مازندران است گفت: بودجه ای جهت مدیریت ایام محرم ،خصوصا تاسوعا و عاشورا به شهرستان تخصیص داده نشد وبا ظرفیت های موجود تمهیدات لازم در جهت برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ حرمت ماه محرم در سطح  شهرستان اتخاذشد.

 

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه توقع همه مردم حفظ حرمت ایام محرم و  تاسوعا و عاشورا بود گفت :  بنده شخصا در ایام تاسوعا و عاشورا در سطح سواحل بودم که انصافا در ساحل رعایت شده بود.

وی همچنین گفت : ساحل بابلسر به جرات بهترین ساحل در استان مازندران بود. ایده آل نبود اما با شرایط و امکانات موجود بهترین بود.

امام جمعه بابلسر در پایان با توجه به امکانات موجود و عملکرد مثبت و اقدامات صورت گرفته در ایام محرم از فرماندار شهرستان بابلسر و مسئولین شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها