امروز : 10 فروردین 1403

پیام فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

کد خبر : 97505 2 شهریور 1399
پ

فرماندار شهرستان بهشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بهشهر تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر،
متن پیام هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر بدین شرح است :
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد انقلاب و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری شهدای گرانقدری ، همچون رجایی و باهنر است.
شهیدان رجایی و باهنری که نماد ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و همچنین تجلی واقعی از روحیه خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی هستند.

اینجانب با تسلیت ایام محرم و بزرگداشت نام و یاد سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانمایه دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان ، کارمندان خدوم به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بهشهر تبریک عرض نموده و موفقیت و سرافرازی میهن عزیزمان را در مسیر تحقق آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

امید است با نیت خدمتگزاری و با شفافیت هرچه بیشتر در جهت پاسخگویی به مردم شریف و غیور ایران اسلامی و هم چنین تحقق هر چه بیشتر اهداف نظام و دولت، گام های استواری در کنار یکدیگر برداریم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

اشتراک گذاری
پیوند ها