امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه هماهنگی ابلاغ دستورالعمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر در شهرستان به ریاست هادی خنجری برگزار گردید.

کد خبر : 97170 27 مرداد 1399
پ

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر، با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری بر اساس دستورالعمل ابلاغی صرفا در فضای باز مجاز می باشد؛ خاطرنشان کرد: رعایت فاصله حداکثری و طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از دو متر با موافقت کمیته برگزاری مراسم انجام گرفته و عزاداری در فضای بسته صرفا به مدت یک ساعت بدون برگزاری مراسم سینه زنی امکان پذیر است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با توجه به بحرانی بودن وضعیت ویروس منحوس کرونا؛ اظهار کرد: شرایط ما؛ شرایط خوبی نیست و مجاهدان خط مقدم (کادر درمان) شب و روز در تلاش هستند تا بتوانند با این بیماری مقابله کنند آنها هم جانشان در خطر است و هم کار برایشان سخت شده است.

وی افزود: در این میدان باید دست در دست هم دهیم تا دوستانی که در خط مقدم ایستاده اند را یاری کنیم فلذا رعایت نکات بهداشتی جزو ضروریات کار است.

فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه در مرحله اول؛ مردم با ما همکاری و همراهی داشتند و تمام هزینه های مواجهه و مقابله را تامین کردند؛ خاطرنشان کرد: الان هم گروهی هستند که ما را حمایت می کنند اما مثل گروه مرحله اول نیست، با توجه به اینکه رفتار ویروس قابل پیش بینی نیست و می شنویم هر روز و هر هفته علائم جدیدی از خود منتشر می کند فلذا مهم ترین اقدام چه از لحاظ خانوادگی؛ فردی و اداری؛ رعایت کامل نکات بهداشتی می باشد و بنده از همه خواهشمندم این موضوع را سهل و آسان نگیرند و با دقت فراوان و رعایت کامل پروتکل های این بخش، در مواجهه با ویروس منحوس کرونا، هوشمندانه عمل کنند.

وی در ادامه یادآور شد: همه دوستان مکلف اند در حوزه اداری؛ برای مردم فرایند و امکاناتی فراهم کنند تا در زمان حضورشان در ادارات این پروتکل ها رعایت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر، با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری بر اساس دستورالعمل ابلاغی صرفا در فضای باز مجاز می باشد؛ خاطرنشان کرد: رعایت فاصله حداکثری و طرح فاصله گذاری اجتماعی بیش از دو متر با موافقت کمیته برگزاری مراسم انجام گرفته و عزاداری در فضای بسته صرفا به مدت یک ساعت بدون برگزاری مراسم سینه زنی امکان پذیر است.

خنجری در پایان گفت: هرگونه پذیرایی در مراسم عزاداری ممنوع می باشد و پخت و پز نذورات در محل هیات ها حتی برای بیرون بر ممنوع می باشد و محل پخت و پز نذورات با تایید و تحت نظارت مراکز بهداشت در محل خارج از هیات باید تعیین شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها