امروز : 10 فروردین 1403

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد:

حفظ سلامت دانش آموزان باید در اولویت باشد

کد خبر : 97168 28 مرداد 1399
پ

نماینده عالی دولت در شهرستان در این جلسه خاطر نشان کرد :تمامی دستگاهها و نهادهای شهرستان که برایشان وظایفی در قبال آموزش و پرورش تعریف شده است بر اجرای درست آن تلاش کنند تا آموزش و پرورش شهرستان سال خوبی را در شرایط سخت شیوع کرونا آغاز کند . ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر هادی خنجری فرماندار بهشهر که در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را از اولویت های تمامی ادارات و آموزش و پرورش خواند و افزود:حفظ سلامت دانش آموزان که نسل های آینده کشور و سرمایه های انسانی نظام هستند باید در اولویت تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزشی قرار گیرد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: «تمام تلاش خود را کرده ام تا در شهرستان کمترین آسیب را از این ویروس داشته باشیم و همواره بر رعایت اصول بهداشتی تاکید کرده ام » اظهار داشت: تصمیماتی که در این شورا گرفته می شود باید به درستی پیاده شود تا اطمینان خاطر والدین دانش آموزان را به همراه داشته باشد.


نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان خاطر نشان کرد :تمامی دستگاهها و نهادهای شهرستان که برایشان وظایفی در قبال آموزش و پرورش تعریف شده است بر اجرای درست آن تلاش کنند تا آموزش و پرورش شهرستان سال خوبی را در شرایط سخت شیوع کرونا آغاز کند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها