امروز : 1 اردیبهشت 1403

برگزاری جلسه شورای اداری مازندران به میزبانی شهرستان بهشهر

کد خبر : 97158 30 مرداد 1399
پ

جلسه شورای اداری مازندران به میزبانی فرمانداری بهشهر و با حضور استاندار مازندران، معاونین، فرمانداران بهشهر و نکا و گلوگاه و ائمه جمعه بهشهر و گلوگاه و مدیران ستادی برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری فرماندار بهشهر روز پنجشنبه در این جلسه با بزرگداشت هفته دولت و ماه محرم گفت: تلاش برای بیان دستاوردهای نظام و بزرگداشت شعائر دینی در ماه محرم با رعایت پروتکل بهداشتی از موارد مهمی است که در دستور کار است.
وی با اشاره به پروژه های گردشگری و گازرسانی بعنوان نیازهای مهم منطقه، اظهار کرد: توسعه گردشگری بهشهر و گازرسانی به مناطق محروم از جمله نیازهای منطقه بود که با نشست های تخصصی با استاندار مازندران در این راستا جاره اندیشی شد.
فرماندار بهشهر با اشاره به احداث واحد پتروشیمی ایران در بهشهر خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی 120هزار تن پلی اتیلن از گاز طبیعی تولید می کند و راه اندازی آن 370میلیارد دلار هزینه آغاز می شود.
خنجری گفت: شهرک صنعتی جدید بهشهر با هزار هکتار وسعت از بزرگترین شهرک های صنعتی در مازندران و شمال کشور است که زمینه ساز اشتغال مناسب در منطقه خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به منطقه آزاد تجاری در بندر امیرآباد افزود: چگونگی ایجاد منطقه آزاد بندر امیرآباد در حال بررسی است و باید ابهامات لازم برای شورای نگهبان برطرف شود که با رفع آن ین گره ای باز می شود و مازندران دارای سه منطقه آزاد خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها