امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد:

مراسم های ایام محرم به شکل گذشته برگزار نخواهد شد

کد خبر : 96718 11 مرداد 1399
پ

شریعت فرماندار محمودآباد: با توجه به شیوع گسترده کرونا و ضرورت قطع زنجیره انتقال ابتلاع شهروندان به این ویروس منحوس ، امسال مراسم های ایام محرم به شکل سنتی و گذشته برگزار نخواهد شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد علیرضا شریعت ظهر امروز شنبه 11 مرداد در پایان جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا استان مازندران که بصورت ویدئو کنفرانسی و به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران گفت: کرونا کلیه مراسم ها را اعم از اجتماعات و عروسی و عزا را تحت شعاع خود قرار داده و همان طور که مراسم های ختم و عروسی به شکل گذشته برگزار نمی شود ، کلیه مراسم های ایام ماه محرم باید برابر دستورالعمل ستاد ملّی کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و متفاوت از سالهای گذشته برگزار شود.

وی گفت: شیوع و همه گیری کرونا در محمودآباد به سنین پایین رسیده آمده و هرگونه تجمع آسیب زا لغو شده و کنترل جدی و سختگیرانه تری به نسبت گذشته در شهرستان صورت خواهد گرفت.

فرماندار محمودآباد با اشاره به ضرورت جدی گرفتن این بیماری از سوی مردم و رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های ابلاغ شده افزود: برای تحقق ایمنی قطعی در شهرستان باید حداقل 90% مردم جامعه ماسک بزنند ولی بنا به اعلام شبکه بهداشت و درمان تنها 65 % مردم محمودآباد از ماسک استفاده می کنند. 

نماینده عالی دولت در محمودآباد همچنین از تخصیص تسهیلات کرونایی به میزان 60 میلیون ریال ویژه رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: کلیه رانندگان تاکسی می توانند با ثبت نام در سامانه کارا از این تسهیلات بهره مند شوند.

 

 

اشتراک گذاری