En امروز : 28 فروردین 1403

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان آزادی کناری

کد خبر : 96664 9 مرداد 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان با صدور پیامی؛ درگذشت ام الشهیدین، حاجیه خانم لیلا صالحی، مادر گرانقدر، صبور و فداکار شهیدان والامقام احمدرضا و کریم آزادی کناری را تسلیت گفت. ‎

متن کامل پیام مقام عالی دولت در مازندران به شرح ذیل است:

                                                  بسم الله الرحمن الرحیم
                                                    انالله و اناالیه راجعون
درگذشت ام الشهیدین، حاجیه خانم لیلا صالحی، مادر گرانقدر، صبور و فداکار شهیدان والامقام احمدرضا و کریم آزادی کناری موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب شد.
این بانوی مؤمنه و فداکار و همه شیر زنان و مادران بزرگوار شهدا که اسطوره های صبر و مقاومت و پایداری هستند، عمر گران بها و پرثمر خود را در راه پرورش فرزندان غیرتمند و شجاع صرف کردند و عزیزترین ثمرات عمر خویش را با تاسی به حضرت ابراهیم به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند که هر کدام با ایثار و شجاعت تمام از کیان ایران اسلامی و دین مبین اسلام حراست کردند و با بذل جان خویش، عزت و سرافرازی را برای این مرزوبوم و ملت عزیز ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب؛ مصیبت درگذشت بانوی مکرمه و والده ماجده دو شهید گرانقدر احمدرضا و کریم آزادی کناری، حاجیه خانم لیلا صالحی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، مردم غیور و ولایی استان، خانواده‌های معظم ایثارگران بویژه بیت شریف و معزز آزادی کناری تسلیت می گویم و از خداوند سبحان، برای آن فقیده سعیده، رحمت واسعه و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.


احمد حسین زادگان
استاندار مازندران

اشتراک گذاری