امروز : 9 فروردین 1403

معاون فرماندار محمودآباد:

کرونا پیامدهای عاطفی و روحی زیادی به جامعه تحمیل کرد

کد خبر : 96634 8 مرداد 1399
پ

محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد : از دست دادن عزیزان به علت ابتلاع به کرونا و و بستری شدن در بیمارستان و قرنطیه و دوری از اعضای خانواده متاسفانه پیامد و صدمات عاطفی و روحی زیادی را جامعه دربر داشته است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری صبح امروز چهارشنبه 7 مرداد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: با توجه به آغاز فصل برداشت شالی از مزارع کشاورزی و افزایش تردد به شالیکوبی ها انتظار میرود پروتکل های بهداشتی هم در مزارع کشاورزی و هم شالیکوبی ها از سوی کشاورزان جدی تر رعایت شود.

جنشین ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد افزود: باید ستادهای روستایی موازی با ستاد شهرستان به محوریت دهیاری ها و شوراهای اسلامی و پایگاههای مقاومت بسیج و سازمانهای مردم نهاد فعال تر پای کار بیایند و نسبت به فرهنگ سازی و حساس نمودن مردم به منظور توجه به سلامت یکدیگر و رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمدی همچنین با اشاره به شرایط بحرانی شهرستان و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا گفت: با توجه به آغاز نشا و کشت دوم برنج انتظار میرود کشاورزان  از به بکارگیری کارگران متفرقه و غیربومی برای نشاکاری و سایر عملیات کشاورزی خودداری کنید.

وی تصریح کرد در آستانه ماه محرم و ایام ذی الحجه با توجه به اجتماعات مردم در تکایا و مساجد هیات های مدهبی و اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف تلاش نمایند تا نسبت به تامین ماسک و دستکش کلیه شرکت کنندگان در مراسم ها و همچنین رعایت فاصله گزاری اجتماعی و تحقق پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری