En امروز : 23 اردیبهشت 1403

دیدار رییس شیلات کشور با استاندار مازندران / قدردانی وزیر جهاد کشاورزی از اقدامات و تلاش های استاندار مازندران

کد خبر : 96482 2 مرداد 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان در این دیدار گفت: اقدامات موثر و محرک توسعه زیربخش های مختلف کشاورزی در‌استان درحال اقدام است / پایانه صادراتی محصولات شیلاتی، یک اقدام اساسی در توسعه صادرات پایدار حوزه شیلات در کشور و یک سرمایه ملی است. ‎

نبی الله خون میرزایی، رییس شیلات کشور با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران دیدار کرد.

در این دیدار نبی الله خون میرزایی به نمایندگی از وزیر جهاد کشاورزی از استاندار ‌مازندران به دلیل اقدامات موثر در  توسعه فعالیت های شیلاتی و ارتقاء صنعت پرورش ماهیان خاویاری به صورت شفاهی و اهداء لوح تقدیر، تجلیل بعمل آورد و گفت: روند افزایشی در استان بهتر و بیشتر از سال قبل و سال های قبل می باشد.  

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در این دیدار با بیان این که یکی از اولویت های اصلی مازندران کشاورزی است و شیلات در شمار مهم ترین زیربخش های آن قرار دارد، افزود: علیرغم همه محدودیت های اعتباری موجود، پروژه های زیر بنایی و اساسی و محرک برای حوزه ی کشاورزی استان در نظر گرفته شده تا رشد کمی و کیفی این بخش را شاهد باشیم.  

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که اقدامات موثر و محرک توسعه زیربخش های مختلف کشاورزی در‌استان درحال اقدام است، اظهار داشت: مجموعه قزل آلای spf تنکابن، مجموعه شهید رجایی در‌حوزه های مختلف کشاورزی و خصوصا شیلاتی، صید در اعماق دریا،  پرورش میگو در اراضی که در شهرستان بهشهر در حال اجرا می باشد، پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهیان خاویاری و ... برخی از این اقدامات در حوزه شیلات و آبزی پروری است.  

حسین زادگان راه اندازی پایانه صادراتی محصولات شیلاتی که‌ بزودی و در سال جاری افتتاح خواهد شد را یک گام بزرگ در توسعه این بخش دانست و افزود: پایانه صادراتی محصولات شیلاتی، یک اقدام اساسی در توسعه صادرات پایدار حوزه شیلات در کشور و یک سرمایه ملی است.

استاندار مازندران اصلاح نژاد دام سبک و سنگین که بایستی در حوزه شیلات نیز انجام شود که قزل آلای  spf تنکابن در‌حال اقدام هست را از دیگر اقدامات اساسی این بخش ذکر نمود و یادآور شد: اقدامات اساسی و زیر بنایی جهت راه اندازی و توسعه شهرک های دامپروری و کشاورزی در استان در دستور کار قرار دارد.  

در این دیدار همچنین اسحاقی، مدیر کل شیلات مازندران نیز حضور داشت. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری