امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران اعلام کرد:

توزیع بیش از ۵۴هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ساری

کد خبر : 96477 1 مرداد 1399
پ

جلسه هماهنگی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، رضایی فرماندار مرکز استان و مدیران مرتبط برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در این جلسه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در مرحله اول این رزمایش، گفت: بیش از ۵۴هزار بسته معیشتی در مرحله اول این رزمایش در شهرستان ساری توزیع شد.

وی با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه‌ها و بخشداری های جهت اجرای باشکوه‌تر مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه، اظهار کرد: تلاش بر این است تا نذورات و کمک‌های مردمی را به سمت تهیه بسته‌های معیشتی ویژه آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا سوق دهیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه بیش از 76هزار پرس غذای گرم در ایام مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ساری توزیع شد، اظهار کرد:  از همکاری و مساعدت دستگاه‌ها و ادارات شهرستان به ویژه ائمه جمعه و جماعات، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان که در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه ستاد شهرستان را یاری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

رضایی از شناسایی 10هزار نیازمند جهت توزیع بسته های معیشتی در مرحله دوم رزمایش در شهرستان ساری خبر داد و افزود: رزمایش دوم با شکوه‌تر، سازماندهی و هدفمندتر از رزمایش اول با کمک خیرین در مرکز استان مازندران برگزار خواهد شد.

آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری در این جلسه، گفت: رزمایش کمک مومنانه مبتنی بر مبانی و آموزه‌های دینی و یک الگوسازی کامل در بین آحاد مختلف جامعه با هدف کمک به یکدیگر است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بخش‌هایی از جامعه، اجرا شد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از نیازمندان در آموزه های دینی بسیار سفارش شده، افزود: در توزیع کمک‌ها باید کرامت انسانی و آبروی افراد نیازمند حفظ شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها