امروز : 1 اردیبهشت 1403

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران

جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات مردم است

کد خبر : 96474 1 مرداد 1399
پ

فرمانده نیروی انتظامی مازندران در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت : معتادان متجاهر زیبنده مازندران نیست و جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات مردم است. ‎

سردار میرزایی با اعلام این مطلب از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و روانگردانها در سال جاری در مازندران خبر داد و گفت : همه انتظار داریم تا با عوامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر برخورد جدی و همه جانبه صورت پذیرد .
وی افزود : با توجه به اینکه بیشتر مواد مخدر مصرفی استان را مواد مخدر سنتی تشکیل می دهد بیشنرین کشفیات استانی نیز مواد مخدر سنتی است.
سردار میرزایی با تاکید بر ضرورت کاهش دسترسی مصرف کنندگان مواد مخدر ، روانگردانها و پیش سازها خواستار افزایش ریسک تجارت غیرقانونی مواد مخدر شد و اظهار داشت : پاکسازی مناطق آلوده و آسیب زا به عنوان یکی از برنامه های مهم استان باید مورد توجه قرار گیرد و دستگاهها و نهادها به تکالیف خود در این حوزه عمل کنند .
فرمانده انتظامی مازندران ضمن قدردانی از همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در همکاری با نیروی انتظامی خواهان همکاری سایر دستگاههای مرتبط برای پاکسازی مناطق آلوده شد.
وی با اشاره به توقف جمع آوری معتادان متجاهر پس از شیوع کرونا در استان گفت : باید از ظرفیت های مختلف دستگاهها و نهادهای مسئول استفاده کرد و طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان را عملیاتی نمود .

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید