امروز : 6 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

کد خبر : 96461 1 مرداد 1399
پ

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندارشهرستان بابلسر و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندارشهرستان بابلسر و اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در این جلسه با اشاره به  شیوع  بیماری کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری در بابلسربر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ،خصوصا استفاده از ماسک از سوی مردم،دستگاهها،ادارات  و نهادها تاکید کرد.

وی همچنین افزود: با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن پرتردد و پرتراکم شهرستان مانند پمپ بنزین ، محدوده بیمارستانها ، بانکها و دستگاههای خودپرداز ضدعفونی شوند.

فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به‌ضرورت توجه مردم به کاهش تجمعات گفت : محدودیت های اعمال شده درشهرستان (تعطیلی کلیه اماکن عمومی و پرتردد و آموزشی مانند : کافه ها،قهوه خانه ها،باشگاه های ورزشی،کلیه مراکز تفریحی،سینما،کتابخانه،دانشگاه،آموزشگاهها و مهدهای کودک) بعلت روند افزایشی ابتلا به کرونا ادامه خواهد داشت.

حسن زاده تنها راه مهار ویروس کرونا را رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد و افزود : در صورت عدم توجه مردم به هشدارها ، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک ، شیوع این بیماری بیشتر و کنترل آن مشکل خواهد بود و از مردم خواست پروتکل ها و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا روند ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد.

 

اشتراک گذاری
پیوند ها