امروز : 10 فروردین 1403

ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه ها ممنوع

جهت حفظ سلامت مردم و کاهش میزان شیوع ویروس کرونا ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه ها ممنوع

کد خبر : 96313 26 تیر 1399
پ

سعید یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه با اعلام شرایط قرمز کرونا در شهرستان سوادکوه از مردم شهرستان خواست جهت حفظ سلامت مردم و کاهش میزان شیوع، مسئولان را در اعمال محدودیت های کرونایی که در ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا به تصویب رسید یاری رسانند. ‎

 

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سوادکوه سعید یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه با اعلام شرایط قرمز کرونا در شهرستان سوادکوه  از مردم شهرستان خواست  جهت  حفظ سلامت مردم و کاهش میزان شیوع، مسئولان را در اعمال محدودیت های کرونایی  که در  ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا به تصویب رسید  یاری رسانند.
یزدانی با اشاره به تعطلات پایان هفته و احتمال ورود گردشگران به مناطق گردشگری  و تفرجگاه ها ادامه داد: مسئولان و مردم شهرستان سوادکوه با همکاری یکدیگر از ورود گردشگران به مناطق تفریحی رسمی و غیر رسمی جلوگیری نمایند.
فرماندار شهرستان بیان کرد: همکاری مردم عزیز ،دهیاران و شوراها در کنار یکدیگر سبب می شود هر کدام از شهروندان عامل  قطع زنجیره کرونا باشند و بتوانیم پیک شیوع بیماری را  کاهش دهیم.
یزدانی از استقرار نیروی انتظامی در مناطق تفریحی آبشار دراسله،پارک جوارم،دریاچه شورمست،و سایر مناطق گردشگری خبرداد و به صراحت بیان کرد در صورت عدم رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از گردشگران بالاجبار مجبور خواهیم بود از قوه قهریه و نیروی انتظامی استفاده کنیم و این زیبنده شهروندان و گردشگران نیست.
وی تصریح کرد: مردم شهرستان سوادکوه  همواره به مهمان نوازی، صمیمیت و ارتباطات عاطفی شهرت دارند ولی به دلیل شیوع و موج جدید این بیماری از هم وطنان درخواست می کنیم تا اطلاع بعدی و رفع خطر بیماری به این شهرستان سفر نکنند.
یزدانی استفاده از ماسک را در پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا  را موثر دانست و  نهادینه سازی این فرهنگ برای سلامت  در  جامعه ضرورت دارد . در پایان  از مردم شریف شهرستان خواست از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند و با تشویق اطرافیان به رعایت پروتکل های بهداشتی  قطع کننده زنجیره این ویروس مرموز باشند،و تا پایان شرایط خاص کرونایی ماسک زدن را فراموش نکنند.
اشتراک گذاری
پیوند ها