امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری:

بانک ها نهایت همکاری را در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب پذیر از کرونا داشته باشند

کد خبر : 96273 24 تیر 1399
پ

رضایی با بیان اینکه در پی شیوع کرونا برخی از کسب و کارها دچار آسیب شدند و برخی از کارگران و افراد مشغول به کار در واحدها بیکار شدند، گفت: این موضوع تنگناهای اقتصادی و معیشتی فراوانی ایجاد کرده و باید تلاش کنیم در کنار اجرای کامل دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح شهرستان نیز از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به اقشار آسیب‌دیده استفاده کنیم. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، کارگروه اشتغال شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان مازندران و با حضور روسای بانک‌ها و ادارات مربوطه برگزار شد.

رضایی در این جلسه با بیان اینکه در پی شیوع کرونا برخی از کسب و کارها دچار آسیب شدند و برخی از کارگران و افراد مشغول به کار در واحدها بیکار شدند، گفت: این موضوع تنگناهای اقتصادی و معیشتی فراوانی ایجاد کرده و باید تلاش کنیم در کنار اجرای کامل دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح شهرستان نیز از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به اقشار آسیب‌دیده استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت در راستای حمایت های صورت گرفته، پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب پذیر از کرونا را در دستور کار قرار داده، خاطرنشان کرد: ضروری است تا بانک ها نیز نهایت همکاری را در پرداخت تسهیلات داشته باشند تا مشکلات افراد آسیب پذیر در کرونا برطرف شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها