En امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه قرارگاه ویژه نظارت بر بازار

حجم بیماری و پراکندگی آن در سطح جامعه بسیار وسیع است و علیرغم تکمیل ظرفیت بیمارستانهای شهرستان ، هر روز بر تعدادبیماران اضافه می گردد

کد خبر : 96255 25 تیر 1399
پ

جلسه قرارگاه ویژه نظارت بر بازار در رابطه با بیماری کرونا به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار و دیگر مدیران شهرستان آمل ـ 25 تیر 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه قرارگاه ویژه نظارت بر بازار در رابطه با بیماری کرونا به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار و  دیگر مدیران شهرستان آمل  ـ 25 تیر 99 برگزار گردید .  

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و تقدیر و تشکر از مدیران و اعضای ستاد کرونا و همچنین خسته نباشید به کادر درمانی ـ پزشکان و پرستاران و خدمه های بیمارستانهای شهرستان که در طی این روزها باتوجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا زحمات زیادی در رابطه با درمان بیماران کرونایی متقبل شده اند .

وی بیان داشت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، شهرستان آمل در وضعیت بحرانی به سر می برد که نیاز به تلاش همه مدیران دستگاههای اجرایی و همکاری مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی ـ فاصله گذاری اجتماعی واستفاده از ماسک دارد . ستاد کرونای شهرستان هر روز در فرمانداری جلسه دارد و آخرین آمار و عملکردهای ادارات مورد بحث و بررسی قرار می گیرند .

معاون استاندار افزود  : طی اقدامات خوبی که از سوی ادارات ـ سازمانها و نهادها در رابطه با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام شد ، ولی بیماری کرونا در شهرستان آمل رو به افزایش می باشد که نیاز به نظارت بیشتر دستگاههای اجرایی می باشد و همت همه مردم را می طلبد که نسبت به رعایت مسائل بهداشتی از این بیماری مصون باشند . و اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی ـ عدم حضور در مراکز پرخطر و پرتراکم نیز می توان کمتر بیمار داشته باشیم .

سید جعفر رسولی بیان داشت : تمام تالارها ـ قلیانسراها ـ مراکز پرجمعیت و پرتراکم در سطح شهرستان آمل تعطیل و اکیپ بازرسی بصورت ویژه شبانه روز در حال گشت زنی وبررسی می باشد و پایگاههای مقاومت بسیج با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها در حال ضد عفونی و اطلاع رسانی به مردم جهت عدم حضور در مراکز پرخطر و استفاده از ماسک توسط روستائیان عزیز هستند که جای تقدیر و تشکر دارد .

فرماندار آمل گفت : حجم بیماری و پراکندگی آن در سطح جامعه بسیار وسیع است و علیرغم تکمیل ظرفیت بیمارستانهای شهرستان ، هر روز بر تعدادبیماران اضافه می گردد که نیاز به بازنگری دقیق در این زمینه می باشد و همه مدیران باید پای کار باشند و ما نیز هرچه در توان داریم برای جلوگیری وبرون رفت از این موضوع به کار خواهیم گرفت .

سید جعفر رسولی بیان داشت : ادارات صمت ـ اصناف ـ مرکز بهداشت با همکاری نیروی انتظامی از سطح بازار بارزسی انجام دهند و همچنین معاونین فرماندار نسبت به سرکشی از ادارات تلاش نمایند تا مشکلات پیش رو مرتفع گردد در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم وبازاریان دستورالعمل های سخت تری راجع به حضور مردم در سطح شهرها و روستاها اتخاذ خواهد شد ، لذا از شهروندان و روستائیان عزیز می خواهیم نسبت به عدم حضور در مکانهای پرخطر ـ استفاده از ماسک تمام تلاش خود را به کار گیرند تا دچار مشکل نگردند .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری