En امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد مبارزه با کرونا

رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در دستور کار همه مدیران و مردم قرار گیرد .

کد خبر : 95185 23 تیر 1399
پ

جلسه ستاد کرونای شهرستان آمل به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 23 تیر 99 . ‎

جلسه ستاد کرونای شهرستان آمل به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 23 تیر 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، خانم دکتر مرشد از شبکه بهداشت ودرمان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری به خاطر حساسیت موضوع بیماری کرونا که هر روز با تشکیل جلسات متعدد پیگیر مصوبات جلسات قبل هستند اظهار داشت : باتوجه به مصوبات جلسه قبلی شبکه بهداشت ودرمان با همکاری اکیپ میدانی از سطح بازار ـ تالارها ـ قهوه خانه ها ـ فروشگاههای مواد غذایی و ... بازدید مشترک انجام می دهد که با توجه به گسترش بیماری کرونا ، تقریباً 80 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند و نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی نیز اقدامات خوبی از سوی مردم و مسئولین در سطح شهرستان انجام می گردد .

وی بیان داشت : باتوجه به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) درگیر بیماران کرونایی می باشد و دیگر بیمارستانها نیز در آماده باش کامل می باشند تا در صورت نیاز نسبت به پذیرش بیماران اقدام نماید

نماینده شبکه بهداشت ودرمان آمل اظهار داشت : باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان ، همه دستگاههای اجرایی پای کار بیانند و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند .

وی بیان داشت : زدن ماسک در سطح ماجامعه باید به صورت یک فرهنگ پیاده شود و تنها راه مقابله با بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک می باشد . در رابطه با بازدید از ادارات و سطح شهر شبکه بهداشت آمادگی کامل دارد تا بازرسی تداوم داشته باشند و مردم نیز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی واستفاده از ماسک نیز اقدام نمایند و امیدواریم ظرف روزهای آینده بتوانیم آمار بستری شدن را در بیمارستانها به کمترین تعداد ممکن برسانیم .

در ادامه قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : باتوجه به جلسه ویدئو کنفرانس استاندار محترم مازندران با فرمانداران تأکید نمود : بازدید از مراکز پرتجمع و پرتراکم انجام گردد و ضد عفونی مراکز پرخطر در دستور کار شهرداران قرار گیرد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به پلمپ مکانهای پرخطر اقدام گردد . اصناف ـ اداره صنعت ، معدن و تجارت ـ شبکه بهداشت و درمان ـ نیروی انتظامی نسبت به سرکشی از سطح شهر اقدام و با افراد و واحدهای صنفی که نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی هیچگونه اقدامی نکردند برای بار اول تذکرات کتبی را صادر و در صورت تکرار تخلفات نسبت به پلمپ آن اقدام نمایند .

معاون فرماندار آمل گفت : همه مدیران و کارمندان و ارباب رجوع می بایستی از ماسک استفاده نمایند و ارباب رجوع بدون ماسک وارد ادارات و مراکز دولتی نشوند و تیم بازرسی در شهرستان ها انجام گردد و برای بخشها ـ بازار و ادارات تیم های مختلف بصورت گروهی بازرسی ها را انجام دهند و لیست را بصورت روزانه به فرمانداری ارسال نمایند .

نائیج نژاد افزود : با توجه به تأکید استاندار محترم مازندران مبنی بر استفاده از ظرفیت هنرمندان ـ ورزشکاران و ... جهت تهیه کلیپ از آنها برای اعلام هشدار و وضعیت قرمز به مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اقدام گردد .

در پایان تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی  نسبت به ارائه گزارش عملکرد اداره متبوعه خود  اقدام نمودند .

 

اشتراک گذاری