En امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه ویدئو کنفرانس مبارزه با با بیماری کرونا

هر شهرستان نسبت به شناسایی مراکز پرتراکم و پرخطر ـ پاساژها ـ تعطیلی تالارها و برگزاری مراسم عروسی و عزا در سطح استان و شهرستانها را تعطیل و رستورانها با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اجازه فعالیت دارند .

کد خبر : 95175 22 تیر 1399
پ

جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد کرونای استان به ریاست احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران و با حضور فرمانداران ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و معاونین فرمانداری 22 تیر 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه ستاد کرونای استان به ریاست احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران و با حضور فرمانداران ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و معاونین فرمانداری 22 تیر 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، احمد حسین زادگان استاندار محترم مازندران ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداران ـ بخشداران و دیگر مدیران استانی و شهرستانها نسبت به پیگیری مصوبات جلسات ستاد کرونا اظهار داشت : باتوجه به بازرسی از سطح شهرها ـ مراکز پرتجمع و پرخطر ، نیروی انتظامی با همکاری اماکن و دیگر اعضای ستاد اقدام نماید و گزارش را به صورت روزانه به ستاد کرونای استان و شهرستانها ارسال نمایند .

استاندار مازندران گفت : هر شهرستان تمام مراکز پرتراکم را با همکاری ادارت صنعت ، معدن و تجارت ـ بهداشت و درمان ـ اماکن ـ نیروی انتظامی وشهرداری ها مورد بازدید و در صورت عدم رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک مکانهای پرخطر را تعطیل وبا افرادی که نسبت به تعطیلی مراکز پرتراکم مقاومت می نمایند ، تذکرات لازم را بدهند و در صورت عدم اجرای مصوبات برخورد قانونی گردد .

وی بیان داشت : هر شهرستان نسبت به شناسایی مراکز پرتراکم و پرخطر ـ پاساژها ـ تعطیلی تالارها و برگزاری مراسم عروسی و عزا در سطح استان و شهرستانها را تعطیل و رستورانها با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اجازه فعالیت دارند .

حسین زادگان بیان نمود : برگزاری عروسی و عزا ـ فعالیت ـ پارکها و مراکز پرخطر ممنوع می باشد و در شهرستانها بررسی شود که مردم چقد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و صدا و سیما گزارش استفاده از ماسک توسط مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی را تهیه و به سمع و نظر مردم برسانند و شهرداران نسبت به ضد عفونی مراکز پرتراکم شهر جهت خلوت نمودن اینگونه مکانها اقدام نمایند و بانکها و بازار روزها و خودروهای حمل و نقل شهری نیز ضد عفونی گردند .

بالاترین مقام اجرایی استان افزود : کلیه ادارات شهرستان باید با ستاد کرونای شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و تمامی امکانات را در اختیار ستاد قرار دهند و استفاده از ماسک در دستور کلیه کارکنان ادارات و نهادها ـ مردم و رانندگان حمل و نقل شهری و برون شهری ـ کلیه مغازه ها ـ واحدهای صنفی و فروشگاهها و پمپ بنزین ها قرار گیرد و با افرادی که از این مصوبه سرپیچی نمایند برخورد جدی بعمل آید .

استاندار مازندران گفت : همه مدیران از ماسک استفاده نمایند و ارباب رجوع بدون ماسک وارد ادارات و مراکز دولتی نشوند و تیم بازرسی در شهرستان ها انجام گردند و برای بخشها ـ بازار و ادارات تیم های مختلف بصورت گروهی بازرسی ها را انجام دهند و لیست یک هفته ای بازدید ها و سرکشی ها و بازرسی را به استانداری ارسال نمایند .

حسین زادگان افزود : با استفاده از ظرفیت هنرمندان ـ ورزشکاران و تهیه کلیپ از آنها جهت هشدار به مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اقدام گردد و دهیاران وشوراهای اسلامی بعنوان منابع خبری گزارشات و اتفاقاتی که در سطح روستاها انجام می شود را به بخشداران و فرمانداری اعلام نمایند و چاپ هرگونه بنر و اعلامیه ترحیم و کارت عروسی توسط چاپخانه داران ممنوع می باشد و با افرادی که نسبت به چاپ بنر و اعلامیه مراسمات عزا و عروسی و جشن ها اقدام نمایند برخورد قانونی و پلمپ واحد چاپی اقدام نمایند .

در پایان تعدادی از فرمانداران نسبت به ارائه گزارش عملکرد شهرستان خود اقدام نمودند .

اشتراک گذاری