En امروز : 30 فروردین 1403

دومین جلسه ستاد کرونا

رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در دستور کار همه مدیران و مردم قرار گیرد .

کد خبر : 95173 22 تیر 1399
پ

دومین جلسه ستاد کرونای شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور معاونین فرماندار و جانشین انتظامی و دیگر مدیران شهرستانی 22 تیر 99 . ‎

 

دومین جلسه ستاد کرونای شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور معاونین فرماندار و جانشین انتظامی و دیگر مدیران شهرستانی 22 تیر 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و تقدیر و تشکر از مدیران و اعضای ستاد کرونا و همچنین خسته نباشید به کادر درمانی ـ پزشکان و پرستاران و خدمه های بیمارستانهای شهرستان که در طی این روز دوباره درگیر بیماران کرونایی شدند اظهار داشت : باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان ، همه دستگاههای اجرایی پای کار بیانند و استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند .

وی بیان داشت : زدن ماسک در سطح ماجامعه باید به صورت یک فرهنگ پیاده شود و تنها راه مقابله با بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک می باشد . در رابطه با بازدید از ادارات و سطح شهر توسط معاونین فرمانداری و رؤسای ادارات انجام گردد و بازرسی ها به سه گروه انجام گردد : بازرسی از سطح بخشها ـ بازار و ادارات که هریک از معاونین یکی از این بازرسی ها را مدیریت نمایند وبا همکاری ادارات و دستگاههای ذیربط نسبت به سرکشی وبازدید از بخشها ـ بازار و ادارات اقدام و گزارش عملکرد را بصورت روزانه جهت انعکاس به استانداری تهیه وارسال نمایند .

معاون استاندار افزود : بازدید از مراکز پرتجمع و پرتراکم انجام گردد و ضد عفونی مراکز پرخطر در دستور کار شهرداران قرار گیرد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به پلمپ مکانهای پرخطر اقدام گردد . اصناف ـ اداره صنعت ، معدن و تجارت ـ شبکه بهداشت و درمان ـ نیروی انتظامی نسبت به سرکشی از سطح شهر اقدام و با افراد و واحدهای صنفی که نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی هیچگونه اقدامی نکردند برای بار اول تذکرات کتبی را اعلام نموده و در صورت تکرار تخلفات نسبت به پلمپ آن اقدام نمایند .

فرماندار آمل گفت : همه مدیران از ماسک استفاده نمایند و ارباب رجوع بدون ماسک وارد ادارات و مراکز دولتی نشوند و تیم بازرسی در شهرستان ها انجام گردد و برای بخشها ـ بازار و ادارات تیم های مختلف بصورت گروهی بازرسی ها را انجام دهند و لیست یک هفته ای بازدید ها و سرکشی ها و بازرسی را به استانداری ارسال نمایند .

رسولی افزود : با استفاده از ظرفیت هنرمندان ـ ورزشکاران و تهیه کلیپ از آنها جهت هشدار به مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اقدام گردد و دهیاران وشوراهای اسلامی بعنوان منابع خبری گزارشات و اتفاقاتی که در سطح روستاها انجام می شود را به بخشداران و فرمانداری اعلام نمایند و چاپ هرگونه بنر و اعلامیه ترحیم و کارت عروسی توسط چاپخانه داران ممنوع می باشد و با افرادی که نسبت به چاپ بنر و اعلامیه مراسمات عزا و عروسی و جشن ها اقدام نمایند برخورد قانونی و پلمپ واحد چاپی اقدام نمایند .

در پایان تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی  نسبت به ارائه گزارش عملکرد اداره متبوعه خود  اقدام نمودند .

اشتراک گذاری