امروز : 10 فروردین 1403

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری:

مطالبه‌گری دانشجویان پیشران‌ اصلی اصلاحات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی در کشور است

کد خبر : 95150 21 تیر 1399
پ

نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مرکز استان مازندران با بابایی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، مرتضی بابایی در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مرکز استان مازندران با تاکید بر تداوم اینگونه جلسات، گفت: مطالبه‌گری دانشجویان جزو پیشران‌های اصلی اصلاحات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی در کشور است.

وی با اعلام حمایت از فعالیت تشکل های دانشجویی و سازمان های مردم نهاد در شهرستان، خاطرنشان کرد: در چهارچوب قانون و با رعایت ضوابط از فعالیت تشکل‌های دانشجویی و سمن ها  حمایت می‌کنیم و معتقد به توسعه این تشکل ها در سطح شهرستان ساری هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری با بیان اینکه یک دانشجو به تنهایی نهایت اثر اقدامش تا حل مسائل یک کلاس و یا دانشگاه است اما وقتی به تشکل تبدیل می‌شود بازتابی به مراتب بیشتر حتی فراتر از مرزهای یک کشور می‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: مطالبه‌گری، انقلابی‌گری، ولایت‌مداری و در کنار همه آن انعطاف‌پذیری از خصوصیات تشکل دانشجویی باید باشد.

در این جلسه نمایندگان تشکل‌های دانشجویی نیز نقطه نظرات، دیدگاه ها و مطالبات خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری در میان گذاشتند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها