En امروز : 8 اردیبهشت 1403

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:

هدف از مولدسازی، استفاده بهینه و درست از دارایی‌های دولت است

کد خبر : 95143 21 تیر 1399فرهنگی
پ

رقیه صفری با بیان این که هدف از مولد سازی؛ بهره گیری از تمام ظرفیت ها و دارایی دولتی است، بر همکاری بیش از پیش سازمان ها و دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح تاکید کرد. ‎

جلسه پیگیری مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی استان به ریاست رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه فروش اموال مازاد ظرفیت خوبی برای کمک به منابع مالی دولت است، اذعان داشت: در این راستا استان های مختلف هریک سهم مشخصی دارند و تحقق سهم مازندران مستلزم همکاری همه جانبه سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان می باشد.

او روند اقدامات دستگاههای اجرایی در راستای معرفی اموال مازاد را رضایت بخش ندانست و اظهار داشت: در ارتباط با شناسایی اموال مازاد نامه اداری به کلیه دستگاهها ارسال شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران و رئیس کارگروه مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی استان در پیگیری جدی طرح، تشکیل جلسات فوری کارگروه با حضور تعدادی از ادارات کل استانی و فرمانداران بمنظور تسریع اجرای برنامه های فوق را ضروری دانست. 

همچنین صفری در راستای تبیین مراحل اجرای طرح و رفع ابهامات احتمالی، تهیه فلوچارت و چک لیست فرآیند انجام کار جهت ارائه به فرمانداران و دستگاههای اجرایی استان را از اعضای کارگروه خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به استقرار کمیته کارشناسی با حضور نمایندگان استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و امور اقتصادی و دارایی استان در محل استانداری جهت پیگیری روزانه اجرای طرح اشاره نمود و بیان داشت: کلیه فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استانی بایستی همکاری لازم با اعضای کارگروه مولد سازی و کمیته کارشناسان را بعمل آورند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری