امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار قائم شهر: امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاریها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است

کد خبر : 95104 19 تیر 1399
پ

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عرصه، یحیی یوسف پور، فرماندار قائم شهر به همراه عباسی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری و جمعی از روُسای دستگاههای اجرای شهرستان با خانواده معظم شهید والامقام داریوش برزویی دیدار و از رشادت‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر تجلیل کردند. ‎

فرماندار قائم شهر: امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاریها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عرصه، یحیی یوسف پور، فرماندار قائم شهر به همراه عباسی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری و جمعی از روُسای دستگاههای اجرای شهرستان با خانواده معظم شهید والامقام داریوش برزویی دیدار و از رشادت‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر تجلیل کردند.

یحیی یوسف پور در این دیدار اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاریها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

فرماندار قائم شهر گفت: موادمخدر شروع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و شهدای مبارزه با مواد مخدر در راه حفظ سلامت روانی جامعه جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایثار ازخودگذشتگی آنان است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی به برکت رشادت ها و ایثارگری شهدا و ایثارگران از امنیت بسیارخوبی برخوردار است و از این بابت تا ابد مدیون شهدا هستیم.

 رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه منت شهدا بر ماست و باید رفع مشکلات خانواده‌های شهدا را حل کنیم گفت: خانواده شهدا در جامعه جایگاه ویژه ای بین مردم دارند.

در پایان این دیدار فرماندار قائم شهر با اهدای لوح سپاس از خانواده و همسر شهید داریوش برزویی تجلیل بعمل آورد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها