En امروز : 29 فروردین 1403

اختصاص ۲۰ هکتار از اراضی ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) به طرح اقدام ملی مسکن با پیگیری های استاندار

کد خبر : 94850 10 تیر 1399فرهنگی
پ

علی اکبر محرابیان، رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران دیدار کرد و گفت که با پیگیری های استاندار مازندران؛ این ستاد؛ قریب ۲۰ هکتار از املاک خود را در مازندران به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داد. ‎

علی اکبر محرابیان، رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران دیدار کرد.

وی در حاشیه این دیدار گفت که با پیگیری های استاندار مازندران؛ این ستاد؛ قریب ۲۰ هکتار از املاک خود را در مازندران به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، علی اکبر محرابیان، رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه دیدار با استاندار مازندران، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) ۱۵ هکتار از اراضی خود را در فاز نخست در شهرستان بابل به طرح اقدام ملی و ساخت مسکن اختصاص داده است.

محرابیان ادامه داد: پیگیری های لازم برای صدور مجوز و اخذ پروانه در بابل، هفته آینده انجام می شود و ان شاالله عملیات اجرایی آن از ماه آتی آغاز خواهد شد.

وی همچنین از اختصاص ۴.۵ هکتار از اراضی این ستاد در شهرستان میاندورود بمیزان هزار واحد مسکونی به طرح اقدام ملی خبر داد و یادآور شد: تا پایان ماه جاری پیمانکار این شهرستان انتخاب و عملیات اجرایی آغاز می شود.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران نیز با اشاره به این که در راستای تداوم همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه بخش های مختلف استان این اقدام مهم صورت می پذیرد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه های خدمات‌رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی فعالیت دارد و استان نیز با همه توان از تمام ظرفیت های این ستاد در جهت خدمت رسانی به محرومین و توسعه حوزه های مختلف بهره می برد و در این راستا نهایت همکاری را می نماید‌.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری