En امروز : 10 فروردین 1403

نشست صمیمانه استاندار مازندران با نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی استان:

حسین زادگان: به جانبازان بدهکاریم و همه باید برای حل مشکلان آنان کمک کنیم

کد خبر : 94843 10 تیر 1399فرهنگی
پ

نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی استان در نشست صمیمی با مقام عالی دولت در مازندران به طرح مشکلات و مسایل جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاعی استان پرداختند / با دستور استاندار مازندارن در حین برگزاری جلسه؛ حل برخی از مشکلات مطروحه جانبازان نخاعی در دستور کار دستگاه های اجرایی ذی ربط قرار گرفت. ‎

نمایندگان انجمن جانبازان نخاعی استان بهمراه مظلومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاحی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان در نشست صمیمی با مقام عالی دولت در مازندران به طرح مشکلات و مسایل جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاعی استان پرداختند.

پس از بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و طرح مسایل این بخش از سوی حاضرین، استاندار مازندران دستورات لازم را در بخش های مختلف درمانی، امکانات مورد نیاز و تجهیزات پزشکی مورد نیاز این عزیزان صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، جانبازان را الگوی زنده ایثارگری دانست و یادآور شد: جانبازان، در صیانت از کیان دین و کشور همه وجود خود را در طبق اخلاص نهادند.

وی با اشاره به این که آحاد ملت ایران، مدیون استقامت و پایداری ایثارگران در راه آرمان های انقلاب هستند، افزود: همه باید با تمام توان و ظرفیت برای حل مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان عزیز نخاعی پای کار بیایند.   

استاندار، تصریح کرد:  به جانبازان بدهکاریم و همه باید برای حل مشکلان آنان کمک کنیم.

شایان ذکر است، با دستور استاندار مازندارن در حین برگزاری جلسه؛ حل برخی از مشکلات مطروحه جانبازان نخاعی در دستور کار دستگاه های اجرایی ذی ربط قرار گرفت. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری