En امروز : 9 فروردین 1403

حسین زادگان:

مدیریت واحد روستا های مازندران در زمان بحران بسیار اثر بخش است

کد خبر : 94790 8 تیر 1399فرهنگی
پ

استاندار مازندران: با راه اندازی قرارگاه پدافند روستایی در زمان شیوع بیماری کرونا، روستاییان به صورت خود جوش و با محوریت دهیاران وارد عمل شدند. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار با علی شیرکانی، معاون وزیر و مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی عشایر و روستاییان با اشاره به عملکرد مثبت دهیاران در زمان شیوع کرونا گفت: مدیریت واحد در روستاها ی مازندران بویژه در زمان بحران بسیار اثر بخش است و فعالیت دهیاران در کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا دلیل این مدعاست.
وی افرود: با راه اندازی قرارگاه پدافند روستایی، روستاییان به صورت خود جوش و با محوریت دهیاران در این زمان وارد عمل شدند.
حسین زادگان با بیان اینکه در بحث کرونا روستاهای استان کمتر درگیر بیماری شدند، اظهار داشت: عملا هر کاری که به شورا ها و دهیارها محول شود، قطعا نتیجه بخش خواهد بود.
استاندار با اشاره به اینکه هزینه بیمه کم است و رقم قابل تو جه ای نیست، عنوان کرد: در حال حاضر اثر بیمه عشایری و روستایی در روستا ها کاملا برای مردم ملموس است.
وی ادامه داد: از طرح های موثر در راستای رفاه حال روستاییان و افزایش میزان رضایت آنان از بیمه استقبال می کنیم.
علی شیرکانی، معاون وزیر و مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی عشایر و روستاییان نیز در این نشست با بیان اینکه مازندران ظرفیت روستایی بالایی دارد، گفت: پتانسیل بیمه روستایی در مازندران وجود دارد که می شود از آن استفاده بهینه کرد.
وی با اشاره به حمایت دولت از صندوق بیمه روستاییان و عشایر، اظهار داشت: در این دولت خدمات زیادی به روستا ها شد که خدمات فیزیکی همانند آب و برق و تسهیلات اشتغال روستایی از جمله این خدمات می باشد.
شیرکانی ضمن تقدیر از استاندار مازندران برای ارتباط موثر ایشان با مردم، بیان داشت: استان هایی که ارتباط خوبی بین صندوق و مجموعه ساختار اداری استان دارند تقریبا موفق تر عمل کردند و مازندران جزء استان های برتر در این زمینه می باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری