امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه شورای اداری شهرستان بهشهربا حضور حجت الاسلام جباری امام جمعه،دکتر خنجری فرماندار شهرستان،دکتر شریعتی نماینده مردم شریف شرق استان در مجلس و با حضور دکتر شاعری جهت تقدیر از زحمات ۴ ساله ایشان در مجلس برگزار شد

کد خبر : 94655 1 تیر 1399
پ

فرماندار بهشهر با یادآوری شرکت پُرشور مردم حوزه انتخابیه شرق مازندران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم علیرغم مشکلات پای نظام ایستادند و به مسؤولان درس پایداری و استقامت دادند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر، هادی خنجری امروز در جلسه شورای اداری که با حضور دکتر شاعری نماینده سابق مردم بهشهر، نکا و گلوگاه ودکتر شریعتی نماینده دوره یازدهم مجلس، اظهار امیدواری کرد که در کنار یکدیگر برای خدمت به مردم بکوشیم و اهداف امام و شهدا را محقق کنیم.
وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات دوم اسفندماه علیرغم همه کمبودها و مشقتها، افزود: براساس گزارش آماری، در حوزه انتخابیه شرق مازندران پرتعدادترین مشارکت را داشتیم و این درسی است که مردم به مسؤولان دادند تا در برابر سختی ها پایدار و مقاوم باشند.
فرماندار بهشهر با بیان اینکه امروز روز بسیار زیبایی است، گفت: امروز افتخار می کنم در کنار مردی سترگ، بادانش، آگاه و مسلط به اوضاع و امور هستم که در سنگر مجلس شورای اسلامی چهار سال کوشید تا از همه ظرفیتها و توانمندیهای شهرستانی، استانی و ملی برای خدمت به مردم استفاده کند.
خنجری ادامه داد: افتخار دیگرم این است که امروز در کنار مجاهدی خستگی ناپذیر خدمت میکنم، امیدوارم که ایشان در راه خدمتگزاری پیروز و مؤید باشند و همچنین دکتر شاعری نیز در هر جایی که هستند سالم و پیروز باشند.
وی بار دیگر به انتخابات دوم اسفندماه اشاره و اظهار کرد: ۲۵۰۰ نفر در این رویداد مهم در برگزاری انتخابات سالم در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه شرکت داشتند، و در نتیجه آقای شریعتی با ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی بر کرسی مجلس نشست.
نماینده عالی دولت در بهشهر بیان کرد: در انتخابات، تحت فشارهای مختلفی بودیم اما همه اعضای هیأت نظارت و اجرایی با خدا عهد بستیم که تنها برای رضای خدا کار کنیم بدون اینکه کوچکترین نگاهی به نفع یکی از کاندیداها داشته باشیم و حاصل انتخابات این شد که حتی یک شکایت نداشتیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها